Tècnic/a de màrqueting digital

FUNDACIÓ PERE TARRÉS

Respondre el formulari

Fins el 23/08/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum
A la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a professional de màrqueting digital per unir-se al nostre equip.

Si tens una ment creativa i t’interessa el sector social i educatiu, aquesta és la teva oportunitat:

Què faràs?

  • Implementar les estratègies de màrqueting digital de l’entitat.
  • Gestionar campanyes publicitàries en línia a través de diferents plataformes.
  • Optimitzar el tràfic web i augmentar la presència en línia mitjançant SEO (Search Engine Optimization) i SEM (Search Engine Marketing).
  • Crear contingut atractiu per a les xarxes socials i altres canals digitals.
  • Col·laborar amb altres departaments per a la integració de campanyes de màrqueting i vendes.
  • Mantenir-se actualitzat/da amb les últimes tendències i pràctiques en màrqueting digital.

Què oferim?

  • Incorporació la segona quinzena de setembre.
  • Contractació indefinida.
  • Jornada complerta.
  • Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.
  • Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
  • Possibilitat de teletreballar parcialment.

Requisits
Requisits imprescindibles:

  • Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrqueting.
  • Experiència prèvia mínima de 2 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
  • Capacitat de redacció i síntesi, coneixements en programes de disseny, SEO, SEM, google analytic.

Requisits valorables:

  • Formació i experiència en gestió de xarxes socials.
  • Coneixements del sector social, del lleure, l’ensenyament, món cristià de Catalunya i tercer sector.
Ves al contingut