Administratiu/va UPPA (Àmbit sanitari)
Enviar CV a laura.mendez@fundaciotallers.org
Fins el 28/07/2023
SALARI: 21.176,98€ bruts anuals.
Pere Claver Grup som una entitat sense ànim de lucre i de servei públic, que atenem persones amb problemes de salut mental, persones amb discapacitat intel·lectual i altres col·lectius vulnerables mitjançant una xarxa de centres i serveis comunitaris, residencials i productius, de caràcter sanitari, social i laboral, i majoritàriament concertats amb les administracions públiques.
Actualment, cerquem pel nostre equip un/a Auxiliar Administratiu/va pel UPPA.
L’equip de l’Unitat de Psicoterapia Psicoanalítica d’Adults (UPPA) és un recurs assistencial d’àmbit públic i no sectoritzat que dona suport a la Xarxa d’Assistència Primària en Salut Mental de Catalunya. Presta serveis i una atenció especialitzada en tractaments psicoterapèutics focals d’orientació psicoanalítica a persones majors de 18 anys derivades de la xarxa de Salut Mental i famílies EAIA.
Les principals funcions a realitzar són:
Atenció telefònica als usuaris
- Atendre trucades de pacients per tal de gestionar visites mèdiques (confirmacions, canvis d’hora, reprogramació, anul·lacions, etc.).
- Atendre trucades dels referents del EAIA.
- Derivar trucades a professionals mitjançant el canal de la intranet (petició informe, consultes etc.).
- Rebre, filtrar i transmetre les trucades telefòniques, atenent els dubtes dels/les pacients o possibles pacients.
- Donar resposta de les possibles incidències que puguin sorgir.
Programació i gestió de l’agenda de professionals
- Atendre casos derivats per part de la xarxa pública de Salut Mental i EAIA, revisar criteris d’acceptació (segons lloc/zona de derivació) i concertar la primera visita després de la confirmació per part del professional corresponent.
- Programar consultes telefòniques als/les professionals especialistes del UPPA.
- Realitzar el processament i seguiment informàtic de la documentació pertinent.
- Registrar a la intranet les demandes o incidències de pacients (consultes rellevants, petició d’informe, etc.).
- Confeccionar i actualitzar les agendes anuals dels/les professionals, i incloure reunions i altres actes.
- Assignar espais de reunió entre els/les pacients i el/la respectiu/va professional.
Altres tasques administratives
- Generar el llistat de visites diàries i transmetre-la a recepció (remarcant les primeres visites per tal de preparar-les amb antelació).
- Realitzar la redacció, transcripció i emissió de documents.
- Controlar, gestionar i reclamar documentació dels/les pacients.
- Revisar i gestionar els correus electrònics rebuts al UPPA.
- Revisar valises i escaneig de documents.
- Controlar el material del servei (test, etc.).
- Constituir, ordenar, classificar i actualitzar expedients.
- Controlar i gestionar de l’arxiu.
- Participar en reunions de seguiment amb l’equip (de forma trimestral) i (de forma mensual) amb coordinació.
- En cas que sigui necessari, realitzar atenció presencial als/les pacients.
- Conèixer i complir els requisits establerts pel sistema de gestió de qualitat i medi ambient definits en el Manual de gestió de l’organització i el document de Recomanacions mediambientals.
- Dur a terme totes aquelles tasques que es requereixi, d’acord amb les funcions i competències pròpies d’aquest lloc.
Requisits:
- Imprescindible formació en tasques administratives. Valorable formació especifica en àmbit social o sanitari.
- Experiència de 2 anys aproximadament en tasques administratives, així com experiència (sanitària o social) en àmbit d’atenció a persones vulnerables o situació d’exclusió social. Valorable experiència en salut mental.
- Competències professionals:
- Planificació i organització.
- Tolerància a la frustració.
- Empatia.
- Gestió de conflictes.
- Altres requisits: Certificat de delictes de naturalesa sexual. Nivell alt de català i castellà. Valorable nivell mig d’anglès.
T’oferim:
- Treballaràs un centre referent a Catalunya i formaràs part d’un equip de professionals amb vocació per a l’atenció a les persones i podràs acompanyar-los en el seu desenvolupament professional.
- Ens diferenciem pel fet de dur a terme sessions de supervisió d’equip tècnic (relació assistencial) i supervisió de casos (punt de vista clínic i socioeducatiu).
- Formaràs part d’un Grup referent en el sector salut i serveis socials, on podràs consolidar la teva trajectòria professional a l’hora que et segueixes formant.
Condicions laborals:
- Incorporació: Setembre 2023.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Jornada: 37h/setmanals.
- Horari: Dilluns de 9 h a 14 h i de 15 h a 19 h, dijous de 9 h a 14 h i de 15 h a 18 h, dimarts i dimecres de 8 h a 15 h i divendres de 9 h a 15 h.
Beneficis socials:
- Conciliació de la vida personal, familiar i laboral: Dia festiu el dia de l’aniversari! Així com compromís amb la maternitat i la paternitat -allargant el permís-, dies de lliure disposició escolar, etc.
- Pla de retribució flexible (assegurança de salut, targeta menjador, escola bressol, targeta transport).
- Gratificacions per fets vitals (naixement o adopció, i casament o parella de fet)
- Suport emocional i coaching gratuït.
- Serveis subvencionats (Institut Dental Pere Claver, Institut d’Al·lèrgia Pere Claver, Activitats Institut Docència, Recerca i Innovació, etc.)
- Recolzament econòmic i en hores dins de la jornada laboral en formació i recerca.
- Descomptes en altres serveis.