Tècnic/a de Gestió
Fundació Migra Studium
Enviar CV a info@migrastudium.org
Fins el 30/06/2023
SALARI: 1.300€ bruts mensuals x14 pagues. (contracte indefinit, 30 hores setmanals)
En dependència de la responsable d’administració tindrà com a missió vetllar pel bon funcionament intern de l’entitat i l’adequació a la normativa aplicable, realitzant les següents tasques:
- Responsabilitzar-se del manteniment de les instal·lacions i de l’equipament tècnic i informàtic de l’entitat.
- Supervisió dels aspectes legals de l’entitat: protecció de dades, assegurances, compliment normatiu, riscos laborals, LOPD i altres.
- Gestió de proveïdors: neteja, subministraments i altres.
- Control i seguiment de les compres (materials, bitllets de transport i sortides, alimentació, neteja, banc d’aliments…).
- Control i seguiment de donatius (cobraments, introducció a la base de dades)
- Implementar i supervisar el sistema d’entorn segur.
- Donar suport a l’equip d’administracio en tasques relacioonades amb la tramitació de subvencions.
- Participar activament en les activitats de formació i reunions de treball que es proposin des de la direcció de l’entitat.
- Coordinació de l’equip de voluntariat de gestió interna.
Requisits per al lloc de treball:
- Identificació i compromís amb la missió i valors de la fundació Migra Studium.
- Titulació relacionada amb l’àmbit de la gestió.
- Experiència en gestió interna.
- Experiència de treball amb voluntariat.
- Experiència en la col·laboració en entitats socials.
- Coneixements d’Informàtica, ús del drive i base de dades CRM.
- Domini escrit i parlat del català i el castellà.