Responsable d’administració i gestió econòmica
Fundació Comtal
Enviar CV a seleccio@comtal.org
Fins el 20/06/2023
SALARI: 25.000/28.000 € bruts anuals.
El seu objectiu principal és dur a terme el registre de les operacions econòmiques de l’entitat.
Perfil general i funcions:
- Assumpció de la missió de l’entitat.
- Gestió administrativa de l’entitat. Facturació, seguiment de la tresoreria i dels cobraments rebuts. Realització dels pagaments. Control de caixa.
- Elaborar els registres comptables corresponents a la comptabilitat general: ingressos, subvencions, donacions, despeses generals, amortitzacions, immobilitzat, provisions, etc.
- Realitzar el registre comptable periòdic complint amb els terminis de tancament establerts.
- Elaborar i gestionar la tramitació d’informació tributària, segons normativa vigent i sota la supervisió la/del responsable (182,347,303,390).
- Donar suport a les altres àrees de Gestió: justificació ajuts, control de donatius i campanyes i resta de informació requerida.
- Col·laborar a l´elaboració i seguiment pressupostari.
- Rebuts d’ajudes, certificats de donacions i impostos corresponents.
- Gestió de les compres.
- Complir amb les funcions que estableix el Manual de Qualitat.
Perfil Específic:
- Mínima experiència de 2 anys en pla general comptable d´associacions i fundacions. Coneixement del tercer sector.
- Diplomatura o Grau en Economia de l’empresa o ADE / CFGS de l’àmbit d’administració i finances. Coneixement del programa Contasol.
Formació Complementària:
- Capaç de treballar amb eines ofimàtiques. Excel nivell avançat
- Domini escrit i parlat del català i del castellà.
Cerquem un/a professional amb les següents competències:
- Compromís amb la missió de l´entitat, els objectius del projecte i l’equip
- Vocació de servei amb els usuaris/es. Proactivitat
- Treball en Equip.
- Planificació i organització. Flexibilitat i rigor.
S’ofereix:
- Contracte de treball indefinit
- Jornada completa (38,5h)
- Retribució segons conveni d’Acció social. Grup I. Negociable en funció de la vàlua.