Cap de departament de l’àrea de projectes
L'Esguard SCCL
Enviar CV a incorporacions@lesguardcoop.cat
Fins el 07/06/2023
SALARI: 23.009,16 € bruts anuals.
Des de l’Esguard iniciem un procés per incorporar una persona que lideri l’àrea de projectes de la cooperativa. Estem en un moment de canvi i adaptant l’estructura de la cooperativa per tal de ser més eficients, i donar importància i un seguiment acurat als projectes actuals però amb una mirada important a la creació de noves oportunitats.
FUNCIONS A DESENVOLUPAR
- Supervisar com es desenvolupa el projecte educatiu de la cooperativa.
- Coordinar els projectes conjuntament amb les altres àrees de la cooperativa.
- Atendre les demandes dels agents que ens envolten i defensar el projecte.
- Coordinar-se amb altres agents que intercooperem als diferents projectes.
- Desenvolupar el pla formatiu conjuntament amb àrea de persones.
- Presentar la planificació d’accions, tasques, reunions, moments clau…de tots els agents (AFA, direcció, àrea, cooperativa…)
- Programar les tasques a dur a terme (ja sigui dins l’àrea, cooperativa, o per agents) per a cada servei, de manera anual.
- Fer els processos tècnics del projecte (Homologació casal d’estiu i extraescolars)
- Fer recerca i formar-se en metodologies pedagògiques.
- Generar espais de debat i participació necessaris per aquesta renovació pedagògica.
- Buscar noves oportunitats de projecte.
- Coordinar una persona de l’àrea que serà supervisora.
COMPETÈNCIES
- Capacitat d’adaptació a noves situacions i de metodologies de treball.
- Capacitat de liderar el projecte i ser proactiva.
- Detectar necessitats i poder anticipar-se.
- Capacitats d’organització i execució d’un pla de treball o aterrar les línies estratègiques.
- Alta capacitat comunicativa.
- Alta capacitat d’expressió escrita.
- Actitud proactiva i amb capacitat de conviure amb la incertesa i la resolució de conflictes.
- Mirada global i perspectiva sistèmica dels projectes.
- Capacitat d’autoorganització, planificació i concreció d’eixos i línies de treball estratègic.
- Capacitat de treballar en equip i coordinar grups de treball.
- Desenvolupar-se eficaçment en l’ús d’equips informàtics, aplicacions de gestió d’equips, eines de seguiment d’un pla de treball, etc. (després d’una “i” no pot haver etc.)
FORMACIÓ REQUERIDA:
- Titulació de director/a d’activitats de lleure.
- Formació en lideratge d’equips.
- Grau o llicenciatura d’educació social, pedagogia.
CONEIXEMENTS REQUERITS:
- Conèixer el marc legal del lleure i les especificitats.
- Funcionament dels serveis d’espai migdia.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA:
- Set anys d’experiència en el món del lleure ja sigui en el món de l’associacionisme o bé en l’àmbit professional.
- Haver coordinat o dirigit un projecte de lleure.
IDIOMES:
- Català i castellà nivell alt (parlat, escrit i llegit).
VALORAREM POSITIVAMENT:
- Formació específica en els eixos de la cooperativa: perspectiva de gènere, atenció de la diversitat, gestió de les emocions, gestió positiva del conflicte i participació.
- Haver treballat anteriorment en l’Economia Social i Solidària.
- Haver participat en entitats de segon nivell en l’àmbit de lleure (és a dir associacions o federacions).
CONDICIONS LABORALS:
- Jornada laboral: 25 hores setmanals juny, juliol i agost. A partir del setembre a 37,50 hores setmanals.
- Categoria laboral: Cap de departament (III Conveni Col·lectiu de lleure).
- Període de prova: 2 mesos.
- Duració del contracte: Fix indefinit. Al segon any, s’inicia el procés d’incorporació a sòcia de treball.