Auxiliar Administratiu/va
FUNDACIÓ ELS TRES TURONS
Enviar CV a curriculum@els3turons.org
Fins el 05/05/2023
SALARI: 1.512,64€ bruts/mensuals x 14 pagues. 21.176,98€ anuals.
1) SOBRE EL LLOC DE TREBALL
Funció a desenvolupar
- Suport administratiu i atenció inicial a la persona atesa, tant a l’Àrea d’administració general com la més específica de suport als serveis assistencials.
Tasques a desenvolupar
- Atenció de la centraleta telefònica general.
- Recepció inicial i atenció a l’usuari, introducció de dades bàsiques al programa d’atenció a usuaris (EKON).
- Suport administratiu als equips dels diferents serveis de la Fundació.
- Suport general a la gestió administrativa de l’entitat.
- Control de l’arxiu, compres de material, manteniment de material i equipament de sales, etc….
- Gestió de la correspondència.
Condicions
- Categoria laboral: Grup professional 6.PAS‐TFPT I
- Tipus de contracte: eventual per substitució.
- Jornada: 37 h/setmanals (jornada complerta)
- Horari: l’horari es distribuirà entre dilluns i divendres en els dos locals de la Fundació situats a Barcelona, amb tres tardes a la setmana lliures.
- Data d’incorporació: Immediata.
2) PERFIL DEL CANDIDAT/A
Requisits i Competències específiques
- Titulació Mòdul professional Tècnic en gestió administrativa o FP1 administratiu, Batxillerat o titulació equivalent.
- Es valorarà experiència en entitats sense afany de lucre.
- Es valorarà experiència en comptabilitat i RRHH tot i que d’entrada no serà la tasca principal més centrada en recepció i atenció inicial persones usuàries i un suport administratiu més general a serveis i administració.
- Català i Castellà (escrit i parlat).
- Coneixements informàtics a nivell d’usuari amb solvència per poder desenvolupar‐se amb els programes de gestió administrativa, laboral i assistencial.
Competències genèriques
- Capacitat d’afrontar problemes i situacions imprevistes i resoldre’ls d’una manera adequada.
- Organització en el treball per tal d’ optimitzar els recursos i desenvolupar les activitats d’una manera eficaç i eficient.
- Compromís i implicació amb la tasca a desenvolupar i amb els valors i missió de la Fundació.
- Capacitat pel treball en grup en el marc d’un equip amb diferents responsabilitats i funcions, per tal d’assolir els objectius comuns. Relacionar‐se i comunicar‐se amb les persones de l’equip d’una forma adequada i professional.
- Capacitat d’iniciativa i innovació per tal de prendre decisions sobre propostes o accions i plantejar nous elements, idees, o accions de millora dels processos de gestió administrativa i atenció inicial a la persona usuària.
3) LA FUNDACIÓ
Qui som
- La Fundació Els Tres Turons és una entitat d’iniciativa social i sense afany de lucre, creada el 1985 a Barcelona.
- El nostre objectiu és afavorir la inclusió social de les persones que pateixen trastorns mentals, ja que es poden trobar en una situació d’exclusió social i necessitar una intervenció que vagi més enllà del tractament de la seva simptomatologia i que en
potenciï la integració social.
Com ho fem
- Es fa a la persona corresponsable en el seu procés de recuperació amb un pla de treball personalitzat i consensuat.
- Tenim una visió integral i centrada en les necessitats de la persona.
- Disposem d’una cartera de serveis dirigida a donar resposta a les necessitats de rehabilitació psicosocial, d’inserció laboral, de suport a la vida independent i a la participació, i promoció de la ciutadania.
- Actuem des d’una pràctica comunitària: campanyes de promoció i divulgació de la salut mental, participació en plataformes del territori, col∙laboració en actuacions conjuntes amb entitats del territori (escoles, associacions de veïns, centres cívics, empreses, etc.)
- Treballem en xarxa: per tal d’establir sinergies i accions conjuntes, formem part de diverses xarxes i aliances estratègiques.
Interessats enviar Currículum Vitae actualitzat a l’adreça curriculum@els3turons.org amb la referència: 01/2023
Data límit de recepció de CV: 05/05/2023
Per dubtes o aclariments contacteu al 934293210 (RRHH) o rrhh@els3turons.org