Administratiu/va
Enviar CV a cv@ecoserveis.net
Fins el 23/04/2023
SALARI: Segons conveni “Empreses d’Enginyeria i Oficines d’Estudis Tècnics” Nivell 5. Aprox. 1.100 € bruts mensuals (30h / setmana x 12 pagues).
Qui som?
Som una consultora estratègica i d’innovació especialitzada en energia. Treballem des de 1992 per a acostar l’energia a la societat, promovent un model energètic just i sostenible.
Identifiquem les necessitats energètiques de la societat, aportem solucions i construïm ponts entre la ciutadania i la tecnologia, el mercat, la recerca i la innovació.
Lloc de treball:
Administratiu/va
Responsabilitats i tasques:
- Gestió de clients i proveïdors.
- Gestió de viatges i despeses derivades.
- Conciliació bancària.
- Introducció de factures i despeses al programa de gestió.
- Organització i logística de l’oficina.
- Actualització bases de dades i generació de documents.
- Escaneig i arxiu de documentació i factures.
- Suport en la gestió de projectes preparant documentació administrativa per presentar justificacions.
- Recepció i atenció telefònica i presencial.
- Contacte amb la gestoria per gestionar documentació laboral.
Requisits:
- Català, Castellà.
- Cicle formatiu mig o superior en gestió administrativa.
- Experiència professional de mínim 3 anys.
- Coneixements en comptabilitat.
- Capacitat de treballar en equip.
- Persona metòdica a l’hora de realitzar una tasca.
- Nivell usuari ofimàtica.
Es valora:
- Anglès B2 escrit i oral.
- Coneixements en gestió laboral.
- Experiència en programari ERP (Gestió empresarial – ODOO).
- Formació en comptabilitat analítica.
- Experiència o coneixement del tercer sector i economia social.
Jornada i Retribució:
- Jornada de 30h setmanals amb possibilitat d’ampliació flexible (+10h)
- Contracte indefinit 3 mesos prova.
- Incorporació immediata.
Podeu enviar les vostres candidatures a cv@ecoserveis.net fins el 23 d’abril del 2023 amb l’assumpte “Candidatura Administració” adjuntant el CV i carta de motivació sota els noms “Nom Cognom – CV.pdf” i “Nom Cognom – CM.pdf“ respectivament.