A Som Connexió cerquem 1 persona per incorporar-se a l’equip d’atenció a les persones consumidores

Som Connexió

Fins el 31/03/2023


SALARI: 20.400 € durant procés de formació i integració (entre 6 i 12 mesos). Un cop superat el procés integració, 22.600€. 12 pagues. La centraleta de guàrdia es retribueix a part.

Vols formar part d’un projecte cooperatiu de telefonia i internet amb impacte social? 

A Som Connexió busquem incorporar una persona a l’equip de serveis. Aquest equip atén a més de 13.000 usuàries, sòcies de la cooperativa, i gestiona més de 20.000 contractes, construint una relació de confiança i promovent el consum conscient com a eina per transformar el món.

Som una cooperativa de telecomunicacions sense afany de lucre. La nostra organització és horitzontal i potenciem la transparència, la pedagogia i la cura de les persones en la gestió del dia a dia i en l’atenció i acompanyament a les nostres usuàries.

Per aquest motiu, busquem algú amb capacitat d’autogestió i d’aprenentatge, meticuloses, i amb actitud dinàmica i proactiva en la resolució de problemes. Valorarem l’experiència prèvia en atenció a les persones, així com la inquietud per treballar en un marc cooperatiu i d’economia solidària.

Si t’nteressa sumar-te a l’equip de serveis de Som Conexió Enviar CV i carta de motivació (és necessari enviar la carta de motivació!) a administracio@somconnexio.coop amb la referència “Oferta laboral Atenció a la Persona Consumidora”.

Descripció del lloc:

Ubicació: El lloc de treball s’integra a l’equip d’Atenció i Suport a les persones sòcies i usuàries del servei.

Funció general: Atendre i assessorar les persones que s’adrecen a la cooperativa per trobar resposta a les seves peticions, buscant en tot moment respondre a les seves necessitats. Acompanyar el procés de contractació i provisió dels serveis de banda ampla i mòbil, i atendre la gestió d’incidències de serveis vetllant per l’acompliment dels compromisos de qualitat establerts a la cooperativa.

Tasques:

  • Atendre consultes i gestionar incidències de les persones sòcies de la cooperativa a través del telèfon i correu electrònic, amb el suport dels sistemes de gestió propis de la cooperativa
  • Atendre la centraleta de guàrdia.
  • Tramitar contractacions i provisió de serveis.
  • Assistència tècnica de primer i segon nivell. Proporcionar diagnòstic i resolució d’incidències, assegurant que es compleixin els acords de nivell de servei (SLA).
  • Establir contacte amb proveïdors i altre personal de TI per a la resolució de problemes.
  • Participar de les reunions de coordinació i millora dels serveis.
  • I, en general, qualsevol altra tasca de suport tècnic i d’atenció que requereixi la cooperativa en l’àmbit dels serveis.

Requisits:

  • Batxillerat o equivalent.
  • Nivell C de català.
  • Experiència prèvia en funcions similars.

Experiència:

  • En processos de contractació i gestió d’altes de serveis.
  • En gestió d’incidències.
  • En serveis d’atenció i d’informació (especialment per telèfon i correu electrònic).
  • En  l’ús de diverses eines ofimàtiques (ERPs, CRMs i aplicacions de  treball col·laboratiu per xarxa)
  • En l’àmbit del consum conscient i responsable.

Competències:

  • Elevada capacitat comunicativa (escolta activa, assertivitat, empatia).
  • Ètica i credibilitat.
  • Treball en equip (horitzontal).
  • Innovació.
  • Iniciativa.
  • Flexibilitat i adaptació constant al canvi.
  • Elevada capacitat d’aprenentatge.
  • Gestió de situacions complexes.
  • Compromís.
  • Polivalència.

Es valorarà:

  • Coneixement de telecomunicacions i sistemes.
  • Saber expressar-se en altres idiomes.
  • Experiència en l’àmbit del consum conscient i responsable.

Idiomes:

  • Català – nivell alt (oral i escrit).
  • Castellà – nivell alt (oral i escrit).

Condicions del lloc:

  • Jornada completa (37,5 h/setmana).
  • Horari laboral flexible de 7,5 hores entre les 9h i les 18h.
  • (Guàrdies rotatives de 9h a 10h i de 17 a 21h i en caps de setmana (aproximadament una guàrdia cada dos mesos).
  • Contracte indefinit.
  • Incorporació immediata, un cop finalitzat el procés de selecció.
  • Ubicació: El Prat de Llobregat.
  • Opció de teletreball parcial un cop finalitzat el procés de formació i integració.
Ves al contingut