Mentors/es del programa Tangram (acompanyament educatiu per cicle inicial)

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 16/03/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 2

Resum

La Fundació Pere Tarrés cerca mentors/es pel programa Tangram d’acompanyament educatiu amb families i alumnes en escoles de Barcelona.

Les funcions són:

  • Donar a conèixer i acompanyar a les famílies la cultura escolar pròpia de cada centre facilitant la seva vinculació i la implicació en els aprenentatges dels seus fills/es.
  • Oferir un espai de trobada entre alumnes i famílies dins del centre escolar on poder compartir tasques escolars.
  • Ajudar a l’alumnat a fomentar actituds positives davant del seu aprenentatge.
  • Fomentar l’ús del català com a llengua habitual de comunicació.
  • Comunicar-se amb els tutors i tutores per tal de conèixer les necessitats individuals de cada alumne/a i la seva evolució.
  • Participar a les sessions de formació inicials organitzades pel programa.
  • Participar a les reunions de coordinació i de preparació d’equip de mentors/es i amb els centres.
  • Col·laborar en l’avaluació del programa a cada centre educatiu si s’escau.
  • Redactar els informes pertinents de cada alumne/a.

Condicions:

  • Incorporació: Immediata.
  • Jornada: 12,5h / setmana.
  • Horari: De dilluns a dijous de 16h a 17:30h / Divendres de 15:30h a 17h.

Requisits

  • Ser graduats universitaris en: Educació Social, Educació Infantil i Primària, Treball Social, Psicologia, Pedagogia o Màster en Psicopedagogia.
  • Experiència similar al programa: reforç escolar, treball socioeducatiu amb famílies, conducció i dinàmiques de grup i treball en xarxa educativa/comunitària, en centres educatius.

Valorable:

  • Formació complementària en idiomes.
  • Màster en Formació de Professorat.
  • Carnet de monitor/a o director/a d’activitats de lleure.
Ves al contingut