Mentors/es del programa Tangram (acompanyament educatiu per cicle inicial)
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 16/03/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 2
Resum
La Fundació Pere Tarrés cerca mentors/es pel programa Tangram d’acompanyament educatiu amb families i alumnes en escoles de Barcelona.
Les funcions són:
- Donar a conèixer i acompanyar a les famílies la cultura escolar pròpia de cada centre facilitant la seva vinculació i la implicació en els aprenentatges dels seus fills/es.
- Oferir un espai de trobada entre alumnes i famílies dins del centre escolar on poder compartir tasques escolars.
- Ajudar a l’alumnat a fomentar actituds positives davant del seu aprenentatge.
- Fomentar l’ús del català com a llengua habitual de comunicació.
- Comunicar-se amb els tutors i tutores per tal de conèixer les necessitats individuals de cada alumne/a i la seva evolució.
- Participar a les sessions de formació inicials organitzades pel programa.
- Participar a les reunions de coordinació i de preparació d’equip de mentors/es i amb els centres.
- Col·laborar en l’avaluació del programa a cada centre educatiu si s’escau.
- Redactar els informes pertinents de cada alumne/a.
Condicions:
- Incorporació: Immediata.
- Jornada: 12,5h / setmana.
- Horari: De dilluns a dijous de 16h a 17:30h / Divendres de 15:30h a 17h.
Requisits
- Ser graduats universitaris en: Educació Social, Educació Infantil i Primària, Treball Social, Psicologia, Pedagogia o Màster en Psicopedagogia.
- Experiència similar al programa: reforç escolar, treball socioeducatiu amb famílies, conducció i dinàmiques de grup i treball en xarxa educativa/comunitària, en centres educatius.
Valorable:
- Formació complementària en idiomes.
- Màster en Formació de Professorat.
- Carnet de monitor/a o director/a d’activitats de lleure.