Substitució temporal del rol de secretaria tècnica
Enviar CV a laboral@xes.cat
Fins el 02/03/2023
SALARI: 22.875 euros (brut anual) / 1.906 euros (brut mensual a 12 pagues).
La XES ofereix un lloc de feina per cobrir una baixa temporal de 4 mesos en el rol de secretaria tècnica. La persona que s’incorpori haurà d’executar tasques associades a la confecció d’ordres del dia, actes i convocatòries de reunions, al seguiment d’acords presos i processos dins de l’entitat i també algunes tasques administratives vinculades a la gestió de subvencions i de base de dades de sòcies. També tindrà funcions associades a l’atenció de les sòcies de l’entitat, així com d’acollida de noves sòcies.
A continuació detallem les característiques del lloc de treball:
SECRETARIA TÈCNICA: 30 HORES
Funcions:
- Atenció a les persones i entitats sòcies, i acollida de noves associades.
- Gestió i actualització de base de dades de sòcies.
- Dinamització del grup de treball de sòcies.
- Atenció i derivació de les peticions rebudes a l’entitat pels canals ordinaris (telèfon, correu electrònic).
- Confecció d’ordres del dia, convocatòries de reunions i elaboració d’actes.
- Gestió de llistes de correu.
- Seguiment d’acords i processos dins de l’entitat i en diferents comissions i grups de treball.
- Suport en la sol·licitud i justificació de subvencions.
- Suport en l’organització de l’aniversari de la xarxa.
- Acompanyament i suport a la comissió de xarxes locals.
- Suport en la implementació de millores de la comunicació interna a l’entitat.
- Coordinació amb la comissió tècnica i altres espais de decisió de l’entitat.
Perfil requerit
- Experiència de dos anys demostrable en gestió administrativa en entitats no lucratives i/o moviments socials.
- Compromís i coneixements en l’àmbit de l’economia solidària i el consum responsable i altres causes de justícia social i/o ambientals.
- Capacitat d’autonomia, iniciativa, organització i innovació.
- Capacitat de treball en equip i dinamització d’espais col·lectius.
- Competències lingüístiques: nivell alt de català i castellà.
- Coneixement en programari CRM, access o similars.
Es valorarà:
- Participació activa a la XES i/o ser sòcia individual o membre d’una organització sòcia.
- Experiència en gestió de dades.
- Experiència en eines i sistemes de comunicació interna.
- Formació en facilitació i treball de processos.
- Coneixements en perspectiva de gènere i sostenibilitat ambiental.
Condicions laborals
- Contracte de substitució per 4 mesos.
- Jornada de 30 hores setmanals.
- Lloc de treball: Barcelona.
- Incorporació: març de 2023.
PROCEDIMENT DE SELECCIÓ
- Les persones interessades en aquest lloc de treball han d’enviar a laboral@xes.cat
- El CV.
- Carta de motivació.
- El termini de presentació de candidatures finalitza el dimecres 1 de març.