Auxiliar administratiu/va – temporal
Enviar CV a andrea.marin@fundaciotallers.org
Fins el 22/03/2023
SALARI: 1.294.45€ bruts mensuals x 14 pagaments.
Benvinguts al Grup Sant Pere Claver, entitats amb compromís social.
Amb 75 anys d’experiència i més de 750 treballadors, donem cobertura íntegra a les necessitats de les persones amb discapacitat.
Les tasques a realitzar com auxiliar administratiu/va serien les següents:
o Arxiu de documents físics i digitals.
o Atenció telefònica.
o Interlocució amb el client (via @ o telefònica)
o Generació ordres de treball i albarans sortides diàries.
o Generació albarans per facturació dels projectes.
o Control de facturació.
o Altres suports administratius al àrea.
o Inventaris & estocs.
o Suport a la gestió de custodia. Control Acces Custodia.
o Control d’entrades i sortides.
o Atenció i gestió proveïdors.
Respecte a l’activitat productiva:
o Suport a la producció.
o Suport a la generació dels controls de qualitat.
o Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
o Suport a l’elaboració o actualitzar fitxes tècniques.
o Seguir els protocols de qualitat definits.
o Suport a Documentar les reclamacions internes i externes. Portar a terme les mesures correctives que s’acordin.
Respecte a l’atenció de les persones:
o Suport en la planificació de la feina.
o Suport amb el Responsable de vetllar de la seguretat de les persones.
o Suport amb el Responsable del control de les absències i informar de les mateixes a la persona interessada.
o Actuar com a mediador en la resolució de conflictes o facilitar si és possible que les persones els resolguin.
o Desenvolupar un clima de treball en equip i cooperació.
o Suport en l’assignació de tasques, formació i/o oportunitats per desenvolupar les habilitats de les persones.
Tipus de contracte: eventual + baixa de maternitat.
Horari laboral: Jornada completa en horari de 7:00 h a 15:00 h.
Idiomes
- Castellà i català nadiu.
Requisits mínims
- FP administratiu 2º grau.
- COMPETIC/ACTIC nivell 2-3.
- Català natiu.
- Coneixement Microsof Office Nivell Mig.
Imprescindible:
- Certificat de Penals.
- Certificat de discapacitat i/o amb perfil requisits DONO (demandant ocupació no ocupada)
- Competències: treball en equip, habilitat per la gestió d’equips, organització, responsabilitat, autonomia, capacitat resolutiva, resistència a la pressió i la frustració, habilitats comunicatives, actitud positiva, orientació social, lideratge.
- Carnet de conduir B2.
Requisits desitjats:
- Experiència en lloc de treball similar: CET i/o Gestió Documental.
- Formació en carretilles elevadores i experiencia.
- Coneixement amb processos productius i logística de magatzems.