Un/a Tècnic/a d’administració
Enviar CV a seleccio@calidoscoop.coop
Fins el 10/02/2023
SALARI: 1.034€ bruts mensuals (12 pagues).
Busquem un/a tècnic/a d’administració
Ets una persona que t’agrada gestionar projectes d’economia social i solidària? Vols contribuir en el desenvolupament i l’administració d’un projecte cooperatiu? Aquesta oferta és per a tu!
Calidoscoop som una consultora socioempresarial que des del 2012 acompanyem persones, projectes, organitzacions i institucions, amb l’objectiu de millorar i fer créixer l’economia social i cooperativa, promovent un desenvolupament local harmònic, socialment més just, més cohesionat i més sostenible, econòmicament i ambientalment.
MISSIÓ I FUNCIONS A DESENVOLUPAR EN EL LLOC DE TREBALL
Donar suport administratiu en l’execució, seguiment i justificació de projectes en el marc de l’economia social, l’emprenedoria i el cooperativisme en el territori. Així mateix donar suport en la gestió administrativa de la cooperativa en coordinació amb la responsable econòmica de l’empresa i amb la gestoria.
Funcions
- Suport administratiu en l’execució de projectes. Seguiment del cicle de projectes.
- Identificació, preparació i presentació de documentació, gestió de les accions vinculades, avaluació i justificació tècnica‐, coordinació amb els agents implicats, etc.).
- Gestió econòmica de projectes. Seguiment i control econòmic, justificació econòmica i preparació auditoria.
- Suport administratiu en la gestió econòmica de l’empresa.
- Desenvolupament de tasques administratives, organitzatives i logístiques de l’entitat. Arxiu, documentació, registres, programari, local, agenda, etc.
- Suport a la comunicació de la cooperativa.
- Coordinació amb la resta de l’equip de Calidoscoop.
QUIN PERFIL BUSQUEM?
Requisits
- Formació reglada en l’àmbit de la gestió i l’administració econòmica: títol acadèmic. Grau Mig o Superior en Administració o formació universitària en ADE, Ciències empresarials, Econòmiques.
- Català i castellà parlats i escrits.
- Nivell alt en l’ús de programari de presentació, de gestió de dades (especialment fulls de càlcul), correu electrònic i eines de treball telemàtiques (videoconferències, documents col∙laboratius, etc.).
Experiència
- Experiència mínima de 3 anys i contrastada en les funcions descrites. Especialment en la gestió administrativa de programes subvencionats.
Competències clau
- Capacitat organitzativa i de planificació.
- Proactivitat i capacitat resolutiva.
- Treball en equip.
- Habilitats relacionals i comunicatives.
- Adaptabilitat a l’entorn i a les necessitats dels projectes.
Altres coneixements i experiència desitjables
- Economia social i solidària i cooperativisme.
- Gestió de projectes, especialment en la conceptualització, pressupost i justificació de projectes subvencionables.
- Gestió financera.
- Perspectiva de gènere.
- Anglès, com a mínim comprensió escrita.
QUÈ OFERIM?
Condicions
- Jornada de 25 hores amb horari flexible de dilluns a divendres.
- Model de treball híbrid (presencial i virtual).
- Contracte indefinit, amb període de prova de 2 mesos.
- Incorporació prevista per l’1/03/2023.
- Lloc de treball: Barcelona.
PROCÉS DE SELECCIÓ
Les persones interessades poden fer arribar el seu CV i una carta motivant la seva candidatura a seleccio@calidoscoop.coop fins el 10 de febrer de 2023.