Tècnic administratiu de socis

Plataforma per la Llengua

Fins el 03/02/2023


SALARI: 20.000 €/bruts/anuals.

La Plataforma per la Llengua és l’ONG del català. Una entitat dinàmica i en constant evolució, que des de fa 30 anys treballa per promoure el català com a eina de cohesió social als diferents territoris de parla catalana i en diversos àmbits d’actuació.

La Plataforma per la Llengua requereix incorporar un tècnic/administratiu de socis a la seu de Barcelona.

ES REQUEREIX

  • Experiència en tasques de gestió administrativa.
  • Ple domini de les aplicacions Word, Access, Excel i d’Internet.
  • Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
  • Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
  • Capacitat de comunicació i d’atenció als socis.
  • Capacitat d’organització i planificació.
  • Bon desenvolupament de treball sistemàtic i metòdic.
  • Capacitat de treballar en equip.
  • Català escrit i parlat (mínim Nivell C).

ES VALORARÀ

  • Experiència en el funcionament d’una entitat sense ànim de lucre.
  • Experiència en organització de tasques administratives.
  • Experiència gestionant socis.
  • Estudis de llicenciatura o grau.
  • Flexibilitat horària i disponibilitat per treballar algun cap de setmana.
  • Experiència prèvia en tasques similars.

TASQUES A REALITZAR

La persona seleccionada serà responsable de realitzar les següents tasques:

  • Atenció als socis telefònicament, presencialment i per correu electrònic.
  • Preparar, gestionar i assegurar el cobrament de les quotes dels socis cada mes, i el seguiment de les devolucions i el tractament d’impagats.
  • Gestionar i registrar els donatius rebuts.
  • Introduir i actualitzar les dades dels socis de l’entitat dins el CRM.
  • Filtrar les signatures de campanyes i abocar dades al CRM.
  • Executar campanyes d’emissió de trucades per mantenir actualitzades les dades dels socis, fer tractament d’impagats i enquestes de satisfacció.
  • Dur a terme tasques administratives relacionades amb els socis de l’entitat.
  • Informar i gestionar les peticions dels socis en relació amb avantatges i descomptes promocionals.
  • Proposar millores al CRM de l’entitat, al formulari de socis del web, als carnets, al redactat de les cartes i a la gestió dels socis en general.
  • Interlocutar amb els equips de captació per mantenir-los informats i alineats amb els objectius generals de l’àrea.
  • Participar en la dinàmica del dia a dia de l’àrea de socis i de les oficines de l’entitat en general.

S’OFEREIX

  • Treball en un entorn dinàmic.
  • Jornada laboral: 40 h a la setmana, amb possibilitat de treballar algun cap de setmana.
  • Possibilitat de teletreballar.
  • Contracte: Indefinit.

ALTRES

  • Interessats, feu-nos arribar Currículum Vitae i carta de presentació explicant la idoneïtat per cobrir la plaça convocada a l’adreça seleccio@plataforma-llengua.cat,
    indicant la referència «Tècnic/administratiu de socis».

 

Ves al contingut