Suport administratiu àrea Vida Independent i RH
Enviar CV a recursoshumans@ecom.cat
Fins el 08/01/2023
SALARI: 1.137,48€ bruts mensuals (per 14 pagues).
Oferta Ref. 192/22
Denominació del lloc de treball: Suport administratiu àrea Vida Independent i RH.
Entitat que convoca: Fundació Privada ECOM
Funcions i tasques a desenvolupar:
La persona seleccionada s’encarregarà de la gestió administrativa i documental de l’àrea d’Autonomia Personal i Vida Independent i l’àrea de Gestió de Persones. Les seves funcions principals seran:
- Creació i actualització dels expedients laborals d’ECOM, tant físics com digitals.
- Impressió i preparació de la documentació laboral derivada de contractacions, variacions, desvinculacions, etc.
- Seguiment i registre de l’estat de la documentació laboral i control dels documents pendents amb la gestoria externa.
- Atenció als equips d’atenció directa per a la signatura de la documentació/Incidències.
- Donar suport en la gestió de la borsa d’assistents/es personals (recepció de CV, arxiu i classificació, registre de dades…).
- Seguiment del circuit de facturació de, enviament a persones usuàries, recepció de les factures signades i enviament a Departament Administració/Recursos Humans.
- Donar suport en la preparació i enviament d’EPIS.
- Donar suport en l’elaboració de registres i informes necessitats per l’àrea.
Requeriments:
- CFGM Administració o formació similar.
- Domini del paquet informàtic Office 365.
- Domini de català i castellà parlat i escrit.
- Coneixement sobre associacionisme i tercer sector.
Experiència:
- Mínim un any d’experiència com a administratiu/va en lloc de treball similar.
Competències:
- Treball en equip.
- Habilitats comunicatives i interpersonals.
- Capacitat d’organització, gestió i planificació.
- Compromís.
- Atenció centrada en la persona i tenir un concepte sobre la discapacitat adequat al model de vida independent.
- Adaptació al canvi.
- Empatia.
Valorarem:
- Persona amb discapacitat.
- Experiència en atenció directa a persones.
- Experiència en entitats del tercer sector.
Oferim:
- Incorporació gener 2023.
- Jornada laboral a temps complet (35 hores setmanals) distribuïda de dilluns a divendres (matins i dues tardes).
- Contracte indefinit amb categoria d’oficial administratiu/va de 1ª.
- Lloc de treball: seu d’ECOM Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. Barcelona).
La data límit de lliurament de currículums és el proper 8 de gener de 2022.
Forma de lliurament (especificant REF.192/22):
Adreça electrònica: recursoshumans@ecom.cat