Entitats, teniu al dia el certificat digital? El necessitareu per sol·licitar les #SubvencionsBCN
2022-11-29
La publicació de la convocatòria general de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona és a tocar i, com en els darrers anys, les entitats que vulguin sol·licitar-les ho podran fer únicament de forma telemàtica.
Aquesta sol·licitud, que es realitza a través del portal de tràmits municipal, requereix l’ús d’un certificat digital.
Existeixen diversos certificats digitals vàlids per a la tramitació d’aquesta subvenció (idCAT, idCAT mòbil…), tot i que en el cas de les associacions, el més recomanable és tenir vigent el Certificat digital de representant de persona jurídica. Aquest representa la forma jurídica d’una associació i, a més, permet fer qualsevol tràmit amb qualsevol administració.
Recursos i formació sobre com obtenir el certificat digital
Encara no disposeu de cap certificat digital? Heu renovat la junta directiva i heu de tramitar el certificat, però no sabeu com fer-ho? Des de Torre Jussana oferim diversos recursos per conèixer quins certificats existeixen i com obtenir-los:
- Formació: “La importància del certificat digital en la gestió de l’associació”. En aquesta formació impartida per Colectic, us endinsareu en les funcionalitats i les diferents tipologies del certificat digital. A més, us explicarem, pas a pas, com obtenir-lo per tal de poder assolir l’autonomia necessària per a la realització de tràmits o procediments per via electrònica amb l’Administració Pública. Inscripcions i més informació en aquest enllaç.
- Especial web sobre el certificat digital: amb informació sobre quins certificats existeixen, quins són vàlids per a les subvencions de l’Ajuntament, com aconseguir-los, etc.
I com sempre, continueu atentes a la nostra web tjussana.cat, a les nostres xarxes (Facebook, Twitter i Instagram) i al TJExpress, el butlletí electrònic del centre (subscriviu-vos-hi!) des d’on us anirem informant de totes les novetats que us puguin interessar.