Responsable de secretaria i administració
Respondre el formulari
Fins el 30/11/2022
SALARI: Segons conveni d’Acció Social - categoria “Personal Qualificat” (12 pagues).
L’Espai d’Inclusió i Formació del Casc Antic (Eicascantic) és una associació sense ànim de lucre emmarcada en l’àmbit social i comunitari que fa de l’acollida, la mediació, la formació i la dinamització de la participació associativa i ciutadana elements claus per a afavorir la inclusió sociolaboral de la població jove i adulta, sense fer diferències d’edat, gènere, origen o nivell econòmic.
LLOC DE FEINA A COBRIR: ADMINISTRATIVA DE L’ENTITAT I SUPORT AL PROJECTE DE FORMACIÓ D’ADULTES
FUNCIONS A DESENVOLUPAR:
Les funcions a desenvolupar en els diferents àmbits són les següents:
Tasques de secretaria:
- Atenció al públic, presencial i telefònica.
- Gestió diària del correu (Gmail).
- Control, seguiment i actualització de bases de dades (en específic: SinergiaCRM).
- Gestió de les reserves dels espais de l’entitat.
Tasques de gestió:
- Control i seguiment dels moviments comptables, a través del programa “Fem Gestió”.
- Emissió i seguiment de factures (control mensual de les factures a rebre, control de cobraments de rebuts domiciliats, arxiu de les factures).
- Control de moviments bancaris (remeses de rebuts, pagaments de nòmines) i de la caixa petita de l’entitat.
- Altres gestions burocràtiques relacionades amb la gestió de l’entitat.
Tasques de suport al projecte de formació d’adultes:
- Planificació anual dels cursos de l’entitat i dels períodes de matrícules.
- Realització de les inscripcions periòdiques als cursos trimestrals i intensius que es fan a l’entitat, en coordinació amb els altres projectes de l’entitat (joves, dones i mediació, per derivacions) i control i gestió dels pagaments del cursos.
- Treball en xarxa amb entitats del territori en quant a derivacions i seguiment d’alumnes.
- Emissió de certificats d’assistència.
- Reunions quinzenals amb l’equip de formació de l’entitat.
REQUISITS:
Formació: Grau superior en Administració o similars
Competències:
Relacionades amb el lloc de treball:
- Planificació i organització.
- Iniciativa, proactivitat i capacitat resolutiva.
- Flexibilitat i adaptació al canvi.
- Capacitat de comunicació, empatia i interacció positiva amb les persones.
- Coneixements de llengua anglesa i/o francesa.
- Competències digitals: gestió de bases de dades, nivell mig del paquet Office (Word, Excel,…), coneixements de les eines de Google: Calendar, Drive, etc.
Transversals a l’entitat:
- Compromís amb l’organització actuant d’acord amb els principis, objectius i projectes de l’entitat.
- Autonomia i responsabilitat.
- Orientació a la persona i a la qualitat.
- Flexibilitat per l’assumpció de tasques i funcions diverses relacionades amb l’àmbit de treball.
- Capacitat, motivació i disposició per a treballar en un equip horitzontal i amb persones voluntàries.
Es valorarà:
- Formació i/o experiència amb persones nouvingudes.
- Trajectòria en l’àmbit associatiu.
- Coneixements d’àrab.
- Coneixements de programes de comptabilitat.
- Coneixements de gestió de xarxes socials.
- Coneixements de gestió de software de base de dades.
CONDICIONS:
- Data d’incorporació: 02/01/2022.
- Tipus de contracte: Indefinit, amb període de prova.
- Jornada laboral: 30 hores setmanals.
- Horari setmanal: A convenir (mínim: dos matins i dues tardes).
- Sou brut: Segons conveni d’Acció Social – categoria “Personal Qualificat” (12 pagues).
- Termini de lliurament del curriculum vitae: 30/11/2022.
- Procés de selecció: Omplir aquest formulari (caldrà adjuntar el CV actualitzat).