Gestors/res d’Informació Campanya Regeneració Urbana
Fundació Pere Tarrés
Fins el 29/11/2022
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 4
Resum
Vols treballar a la Fundació Pere Tarrés com Gestor/ra d’Informació per una Campanya de Regeneració Urbana? Tens més de 2 anys d’experiència en l’àmbit de la gestió administrativa?
Si totes les resposta son Si, continua llegint perquè es la teva oferta.
Quines seran les teves tasques a desenvolupar?
- Visites a peu de porta a tots els habitatges de l’àmbit per informar sobre la regeneració urbana i els seus tràmits associats.
- Atenció presencial al ciutadà en les oficines territorials: rebre dubtes i resolució a l’oficina.
- Agendar visites per les reunions presencials.
- Recollir demandes i necessitats en matèria de regeneració urbana.
- Recollir informació i documentació necessària per a la tramitació dels expedients.
- Gestionar les notificacions.
Què es el que oferim?
- Tipus de contracte Indefinit.
- Jornada complerta 38’5h setmanals.
- Horari de dilluns a divendres amb flexibilitat.
- Data prevista incorporació inici del 2023.
Requisits
Quines son els requisits?
- Títol de batxillerat, grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
- Experiència mínima de 2 anys en l’àmbit de la gestió administrativa.
- Nivell C de català.
Què valorem?
- Experiència en dinamització d’espais veïnals.
- També, experiència en projectes d’habitatges.
- Nivell mig d’anglès i/o francès.