Auxiliar Administratiu/va i d’atenció al públic a Raval
Casal dels Infants
Enviar CV a rh020@casaldelsinfants.org
Fins el 11/11/2022
SALARI:
FORMACIÓ
- Preferentment Cicle formatiu de Grau Mitjà de gestió administrativa o estudis similars.
COMPETÈNCIES
- Flexibilitat, treball en equip, empatia.
- Capacitat organitzativa.
- Capacitat de treball en equip.
- Habilitats comunicatives.
EXPERIÈNCIA I REQUERIMENTS
- Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C).
- Experiència en el treball administratiu.
- Nivell usuari del paquet Office.
FEINA
- Dur a terme processos administratius de suport a la gestió administrativa del centre de treball.
- Dur a terme l’atenció al públic i telefònica a la recepció del centre.
- Gestió d’informació en bases de dades
- Gestions i encàrrecs diversos.
- Atenció a les persones via correu electrònic, telefònic i presencial.
HORARI 20h setmanals de dilluns a divendres.
SOU BRUT 647,35€ bruts mensuals per 12 pagues.
DURADA DEL CONTRACTE 6 mesos amb possibilitats de continuïtat.
INCORPORACIÓ Immediata.
ALTRES
- Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals. Es garanteix la confidencialitat en el procés de selecció.
- No es podran respondre consultes particulars o específiques.
- Només s’acceptaran CV per mitjà de correu electrònic.
- Només es donarà resposta a les candidates entrevistades.
Enviar el currículum abans del 11/11/2022 en document adjunt en format Word o PDF amb la referència 2210ARR a l’assumpte a rh020@casaldelsinfants.org