18/12: nova sessió informativa sobre com obtenir el certificat digital

 2018-10-30

Com ja hem informat en els darrers mesos, a partir d'aquest mes d'octubre del 2018 la llei 39/2015 de procediment administratiu comú de les administracions públiques obliga a totes les persones jurídiques a relacionar-se amb l’administració pública per mitjans electrònics.

Per tant, les associacions ja heu de disposar del certificat digital per tal de poder realitzar tràmits tan habituals com sol·licitar subvencions o pagar impostos.

Des de Torre Jussana estem oferint recursos i coordinant la realització de sessions informatives sobre com obtenir i com utilitzar el certificat digital. 

Per tal de formar a les entitats sobre quins certificats digitals hi ha i com sol·licitar el que expedeix la Fabrica Nacional de Moneda y Timbre, hem preparat diverses sessions formatives dirigides a associacions. Són les següents: 

  • Dijous 29 de novembre, 18 h, a Torre Jussana (Inscripcions tancades)
  • Dimarts 18 de desembre, 18 h, a l'Espai Avinyó (c. Avinyó, 52) (Formulari d'inscripció i programa complet). Amb el suport de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de la Pl. Sant Miquel.

També podeu consultar aquesta web especial amb tota la informació i recursos sobre el certificat digital i com sol·licitar-lo.

Skip to content