Voleu saber com podeu incorporar els cobraments en línia, en el dia a dia de l’entitat?

 10/05/2022

La Covid-19 ha fet evident que una gran part de les entitats i col·lectius sense ànim de lucre necessiten digitalitzar-se. A la vegada, ha impossibilitat -durant molt de temps- dur a terme activitats, que són una de les principals fonts de finançament, provocant una disminució molt important dels ingressos propis de les entitats.

Per donar resposta a aquestes necessitats urgents i per facilitar el camí cap aquestes vies de cobrament, des de Torre Jussana hem desenvolupat la nova Guia d’Assessorament núm. 16: Com incorporar els cobraments en línia a les entitats?

Aquesta guia pretén facilitar-vos l’accés a les plataformes i mecanismes de recaptació en línia més estesos avui dia, perquè pugueu incrementar els vostres recursos i fidelitzar a la base social. S’hi explica com realitzar des de cobraments puntuals (per activitats concretes) fins a l’obertura d’una botiga en línia, tot i que cal ser conscients que aquesta tipologia de canals requereixen molta comunicació i difusió, així com d’una bona organització interna per integrar el seu funcionament en el dia a dia de l’entitat.

Us planteja unes reflexions prèvies que cal que us feu abans d’abordar la implementació d’alguna d’aquestes propostes. A més a més, s’hi llisten quines són les plataformes principals i més afins al sector (avui en dia) i ofereix una sèrie de recomanacions a tenir en compte a l’hora d’iniciar un procés com aquest.

Consulteu-la i compartiu-la des d’aquest enllaç!


I com sempre, seguiu atentes a la nostra web tjussana.cat, a les nostres xarxes (FacebookTwitter i Instagram) i al TJExpress, el butlletí electrònic del centre (subscriviu-vos-hi!) des d’on us anirem informant de totes les novetats que us puguin interessar.