Publicada la convocatòria 2017 de les subvencions de l’Ajuntament de BCN

 2016-12-29

El passat 27 de desembre va sortir publicada al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) la convocatòria 2017 de les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona per a activitats, projectes i serveis de districte i de ciutat 2017.

El termini de presentació de sol·licituds s’obrirà el proper dijous 5 de gener i es tancarà el dijous 2 de febrer del 2017. No s’admetran sol·licituds presentades abans o després d’aquest període.

La documentació a presentar (documents bàsics 1 i 2) encara no està disponible. A partir del dia 5 de gener els podreu descarregar a la web de l’Ajuntament de Barcelona (Informació administrativa – subvencions) en format online. També a partir del dia 5, estaran disponibles en format paper a qualsevol Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), a l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), a l’Institut Municipal Barcelona Esports, a Ecologia, Urbanisme i Mobilitat i a Torre Jussana.

El que sí que es pot descarregar ja a la pàgina de subvencions de la web municipal és el llibret de la convocatòria, on hi podeu consultar els diferents àmbits i programes oberts en aquesta edició. Amb aquest document podreu començar a valorar el projecte o projectes que presentareu.

Un any més, al web de Torre Jussana hem publicat una pàgina especial sobre la convocatòria per tal d'ajudar a les associacions a preparar les seves sol·licituds. Hi trobareu tota la informació i enllaços a la documentació, a més d’un apartat amb respostes a les preguntes més freqüents sobre la convocatòria i diversos recursos de suport.

 

Novetats convocatòria 2017

Les principals novetats de la convocatòria són les següents:

  • En aquesta edició caldrà demanar cita prèvia per poder entregar les sol·licituds de les subvencions al registre (OAC’s). En cada cita es podran presentar fins a 5 projectes d’una mateixa entitat.
  • A l’hora de justificar caldrà entregar, amb la resta de documents, les factures originals de les subvencions atorgades, com a mínim, per la totalitat de l’import subvencionat.
  • L’acceptació de les bases comporta l’autorització, per part de l’entitat, de formar part del Fitxer General d’Entitats Ciutadanes de l’Ajuntament de Barcelona.
  • L’acceptació de les bases comporta l’autorització, per part de l’entitat, de cedir els drets de reproducció i comunicació pública del projecte subvencionat, així com la memòria justificativa, de forma no-exclusiva a l’Ajuntament de Barcelona.
  • La no comunicació, abans de final d’any, del compte bancari de l’entitat comportarà d’ofici l’anul·lació de l’ordre de pagament i la revocació de la subvenció atorgada.

Recordem que, com cada any, l’Ajuntament de Barcelona realitzarà diferents sessions informatives sobre aquesta convocatòria de subvencions, tant per àmbits com per districtes. El calendari d’aquestes sessions estarà disponible a la pàgina de subvencions de bcn.cat a partir del 2 de gener.

 

En què us podem ajudar des de TJ?

  • Us informem! Si sou una entitat i teniu qualsevol dubte sobre el procés de la convocatòria 2017 consulteu aquest Especial Subvencions 2017 on hi recopilem tota la documentació i els recursos de suport o poseu-vos en contacte amb el centre (932 564 118, tjussana@bcn.cat).
Skip to content