Un/a Auxiliar d’Administració
VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social
Enviar CV a candidatures@vincle.org
Fins el 31/05/2023
SALARI: Segons Conveni Oficina i despatxos: 19.258,18€.
Serveis relatius al desplegament d’un equip de dinamització, acompanyament i suport a l’obtenció i tramitació d’ajudes a la rehabilitació finançats amb fons del pla de recuperació, transformació i resiliència de conformitat amb l’establert al reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, amb mesures d’eficiència social.
A VINCLE – Associació per la Recerca i l’Acció Social estem cercant un/a Auxiliar d’Administració.
Tasques i funcions
- Assessorament presencial i telemàtic dels ajuts previstos per obres de rehabilitació.
- Donar suport al Tràmit previ de les subvencions per obres de rehabilitació.
- Recepció de documentació administrativa.
- Gestió de dades generades per les interaccions amb la ciutadania.
- Gestió d’expedients administratius.
Requeriments i Competències
- Titulació en Auxiliar administratiu/va.
- Solvència Tècnica. Experiència mínima de un any en en gestió administrativa i atenció al públic (Front office).
- Bon nivell de comunicació oral i escrita.
- Domini del paquet office, sobretot Word i Excel.
- Capacitat de treball en equip multidisciplinari.
- Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit.
Característiques
- Jornada de 40 hores/setmana.
- Horari de dilluns a divendres.
- Temporalitat: 4-5 mesos.
- Incorporació.
- Ubicació Barcelona.
- Valorable tenir discapacitat 33%
Dades de l’entitat
- Adreça: Marina, 164 pral. 1a Codi Postal: 08013
- Municipi: Barcelona.
- Telèfon: 932 687 939
- Pàgina web: www.vincle.org
- Persona referent o de contacte: Mireia Rovira, Responsable programes d’intervenció comunitària.
Data límit de recepció de CV’s: 31/05/2023
Enviar CV’s i carta de motivació a candidatures@vincle.org