Un/a Auxiliar d’Administració

VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social

Fins el 31/05/2023


SALARI: Segons Conveni Oficina i despatxos: 19.258,18€.

Serveis relatius al desplegament d’un equip de dinamització, acompanyament i suport a l’obtenció i tramitació d’ajudes a la rehabilitació finançats amb fons del pla de recuperació, transformació i resiliència de conformitat amb l’establert al reial decret llei 36/2020, de 30 de desembre, amb mesures d’eficiència social.

A VINCLE – Associació per la Recerca i l’Acció Social estem cercant un/a Auxiliar d’Administració.

Tasques i funcions

  • Assessorament presencial i telemàtic dels ajuts previstos per obres de rehabilitació.
  • Donar suport al Tràmit previ de les subvencions per obres de rehabilitació.
  • Recepció de documentació administrativa.
  • Gestió de dades generades per les interaccions amb la ciutadania.
  • Gestió d’expedients administratius.

Requeriments i Competències

  • Titulació en Auxiliar administratiu/va.
  • Solvència Tècnica. Experiència mínima de un any en en gestió administrativa i atenció al públic (Front office).
  • Bon nivell de comunicació oral i escrita.
  • Domini del paquet office, sobretot Word i Excel.
  • Capacitat de treball en equip multidisciplinari.
  • Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit.

Característiques

  • Jornada de 40 hores/setmana.
  • Horari de dilluns a divendres.
  • Temporalitat: 4-5 mesos.
  • Incorporació.
  • Ubicació Barcelona.
  • Valorable tenir discapacitat 33%

Dades de l’entitat

  • Adreça: Marina, 164 pral. 1a Codi Postal: 08013
  • Municipi: Barcelona.
  • Telèfon: 932 687 939
  • Pàgina web: www.vincle.org
  • Persona referent o de contacte: Mireia Rovira, Responsable programes d’intervenció comunitària.

Data límit de recepció de CV’s: 31/05/2023
Enviar CV’s i carta de motivació a candidatures@vincle.org

Ves al contingut