Tècnica d’orientació laboral 

ABD - ASSOCIACIÓ BENESTAR I DESENVOLUPAMENT

Enviar CV a rgarcia@abd-ong.org

Fins el 08/12/2022


SALARI: Segons conveni acció social.

DESCRIPCIÓ

Nº vacants: 1

Categoria: Llicenciada.

Descripció lloc vacant i funcions

  • Elaboració de diagnòstic competencial i d’inserció laboral.
  • Elaboració de plans de treball individualitzats.
  • Recepció de demandes i acollida de persones en procés de recerca de feina i amb dificultats d’accés al mercat laboral.
  • Coordinació amb agents derivadors i agents de la xarxa (centres de serveis socials, serveis propis, serveis especialitzats de la xarxa d’atenció social, etc.)
  • Elaboració de defenses de candidatures a ofertes laborals.
  • Preparació i dinamització de dinàmiques i treball grupal en diversos àmbits d’assoliment i millora competencial.
  • Derivació a serveis externs i serveis interns que preveu el propi projecte.
  • Elaboració i millora contínua dels procediments i eines de registre.
  • Elaboració d’informes de seguiment, report d’indicadors i participació a la memòria anual.
  • Seguiment i avaluació competencial contínua de les persones ateses.

PERFIL CANDIDAT/A

Requisits: Estudis professionals

  • Estudis universitaris en l’àmbit social.

Experiència i requisits mínims

  • Castellà i Català.

CONEIXEMENTS:

  • Coneixement de les convocatòries públiques de subvencions de l’àmbit social, d’inserció laboral i d’impuls a l’economia social (SOC, Barcelona Activa, Generalitat,…)
  • Coneixement de les convocatòries privades en l’àmbit de la inserció sociolaboral.
  • Coneixement del funcionament i la lògica de treball del tercer sector social.
  • Coneixement del funcionament i lògica de treball de serveis socials.
  • Coneixement integral dels recursos socials, laborals i formatius disponibles per les persones objecte d’intervenció.
  • Coneixement d’ofimàtica i dels sistemes de gestió transversals (especialment Word, Excel)
  • Experiència mínima de 2 anys en el desenvolupament de projectes d’inserció social i laboral dirigits a col·lectius socialment vulnerables.

Competències necessàries

ACTITUDS:

  • Responsabilitat; discreció i confidencialitat; compromís amb l’organització.

COMPETÈNCIES:
Planificació i organització:

  • Utilitzar les eines apropiades per a controlar els terminis i fer el seguiment de les tasques pendents.
  • Revisar de manera sistemàtica les estratègies utilitzades per a l’execució de les tasques i aplicar-ne de noves, si cal, per a optimitzar l’eficàcia i l’eficiència.
  • Realitzar les tasques de manera ordenada i curosa, mantenint en ordre i bon estat l’espai i les eines de treball.
  • Desenvolupar-se de forma autònoma en l’organització de les tasques i l’acompliment dels objectius.

Relacions interperpersonals:

  • Tenir una actitud oberta vers les relacions fonamentada en el respecte, evitant l’ús de formes de discriminació basades en prejudicis i estereotips,…
  • Establir relacions professionals basades en la confiança i la cooperació.
  • Cercar la manera més adequada de plantejar qüestions, disconformitats, opinions, etc.
  • Compartir els coneixements i les tècniques adquirides amb els/les companys/es de feina.
  • Establiment de límits professionals.

Treball en equip:

  • Capacitat de crear i mantenir relacions efectives de treball en el marc d’un bon clima laboral.
  • Capacitat de mostrar-se com una persona accessible i empàtica.
  • Capacitat de negociació i de resolució de conflictes.
  • Capacitat de promoure la participació i col·laboració de les persones vinculades al programa (professionals, voluntaris/as i persones ateses).

Integritat:

  • Capacitat de fomentar l’obertura i la transparència.
  • Capacitat de construir i generar confiança.
  • Compromís amb els valors del programa i l’entitat.

CARACTERÍSTIQUES DEL CONTRACTE

Tipus de Contracte

  • Subvenció no superior a 6 mesos o 12 mesos segons Conveni aplicable. Temporal.

Duració

  • 10 mesos.

Tipus de Jornada

  • 38,5 hores.

Horari laboral

  • Matins i 3 tardes. De dilluns a divendres.

 

 

Skip to content