Tècnica de comunicació (substitució per maternitat)
Enviar CV a coordinacio@lacoordi.cat
Fins el 31/01/2024
SALARI: 1.250€ bruts mensuals.
Busquem tècnica de comunicació per incorporar-se a l’equip de LaCoordi per a una substitució per maternitat. La persona escollida s’encarregarà de portar la comunicació de l’entitat, haurà de coordinar-se amb l’equip tècnic per comunicar els diferents projectes i col·laborar amb les entitats membres de LaCoordi per generar una comunicació conjunta.
La Coordinadora pel Comerç Just i les Finances Ètiques (LaCoordi) és una entitat de segon grau, que agrupa SETEM Catalunya, Alternativa3, FETS – Finances Ètiques, Oxfam Intermón i la Xarxa d’Economia Solidària (XES). LaCoordi respon a la necessitat de visibilitzar la relació entre el Comerç Just, l’Economia Solidària i les Finances Ètiques i el seu impacte social i ambiental a escala local i global. Enfortir aliances i teixir noves xarxes que fomentin un canvi econòmic global que posi la vida i el planeta al centre.
A. FUNCIONS
- Coordinació i implementació de l’estratègia comunicativa de LaCoordi, alineada amb els eixos principals de l’entitat (Comerç Just, Finances Ètiques i Economia Solidària, consum responsable, economies transformadores) i de les sis entitats que la formen.
- Relació amb els mitjans de comunicació, amb l’objectiu d’impulsar la presència dels missatges i continguts de l’entitat (enviament de notes i convocatòries de premsa, gestió d’entrevistes, etc.).
- Redacció i gestió de continguts web. Coordinació, redacció i traducció (si s’escau) de continguts per a les pàgines web de les diferents campanyes i projectes de l’entitat.
- Enviament de butlletins.
- Gestió de les xarxes socials (Twiter, Instagram, Facebook, Youtube, Tik Tok).
- Coordinació amb proveïdores per a la realització de materials comunicatius: redacció, edició i maquetació d’informes, vídeos, díptics i diversos materials gràfics…, segons el manual d’estil de l’entitat, si escau.
- Gestió del correu electrònic de comunicació.
- Assistència a les reunions tècniques.
- Dinamització de la comissió de comunicació formada per representants de les diferents entitats membres de LaCoordi.
B. REQUISITS
- Experiència mínima de 3 anys.
- Formació (grau o llicenciatura) en periodisme o comunicació.
- Experiència en dinamització de xarxes socials (twitter, facebook, instagram).
- Experiència en la gestió de WordPress.
- Nivell C de català.
- Coneixements en perspectiva de gènere.
- Coneixements en edició i creació de materials comunicatius, ús d’eines com InDesign, Photoshop, o altres.
- Experiència en coordinació de campanyes de comunicació de projectes i/o entitats de l’ESS, moviments socials o el tercer sector, i específicament en l’àmbit del comerç just, les finances ètiques, l’economia social i solidària, cooperativisme i altres causes de justícia social i/o ambientals.
- Experiència en comunicació d’activitats d’acció participativa, campanyes de sensibilització, o d’ incidència política.
C. ES VALORARÀ:
- Experiència en una entitat associada a la Xarxa d’Economia Solidària o del mapa Pam a Pam.
- Que hagi desenvolupat projectes comunicatius en l’àmbit de l’economia social i solidària o la justícia global, que coneguin bé el comerç just i les finances ètiques.
- Capacitat de treball en xarxa i en equip.
- Coneixements de programari lliure.
- Es valorarà nivell D de català.
- Actitud proactiva, resolutiva, i amb iniciativa pròpia.
D. OFERIM
- Jornada laboral de 20 h setmanals durant 6 mesos, amb possibilitat d’ampliació en funció de les necessitats del permís de maternitat.
- Incorporació inicis de febrer.
- Flexibilitat horària, 4 dies de teletreball i un dia presencial a Barcelona.
Enviar currículum i carta de motivació a coordinacio@lacoordi.cat abans del 31 de gener de 2024. Es contactarà amb les persones candidates seleccionades per fer una entrevista a principis de febrer.