Tècnica administrativa

Cúrcuma SCCL

Enviar CV a admin@curcuma.coop

Fins el 24/03/2023


SALARI: 1.668,74€ bruts x 12 pagues.

QUI SOM?

Cúrcuma és una cooperativa que treballa des d’una perspectiva feminista, comunitària i amb una mirada interseccional i intercultural. A Cúrcuma facilitem processos de presa de consciència al voltant de les múltiples identitats, desitjos i maneres de fer, acollint la diversitat com a riquesa i la creativitat com a motor de creixement. Volem transformar les violències masclistes per construir relacions més lliures i igualitàries, afavorint l’autogestió, el benestar i la responsabilitat d’individus i de grups. Potenciem activament la creativitat, l’horitzontalitat i la participació, estils orientats a construir i créixer de forma conjunta amb les comunitats dels nostres entorns.

ESTEM BUSCANT:

  • Tècnica administrativa per incorporar-se a l’equip de l’entitat.
  • Busquem incorporar a una persona per a realitzar tasques d’administració i gestió econòmica dins de la cooperativa.

COMPETÈNCIES I HABILITATS PERSONALS:

  • Capacitat per treballar en equip i treball autònom.
  • Capacitat d’organització i planificació del treball.
  • Persona enèrgica amb voluntat de treballar en equip.
  • Capacitat de qüestionar realitat i capacitat autocrítica.
  • Capacitat per incorporar la perspectiva feminista en les pràctiques i tasques a desenvolupar.
  • Autonomia, capacitat d’adaptació i habilitats interpersonals.
  • Capacitat de comunicació i empatia.
  • Capacitat de gestió dels conflictes.

TASQUES A DESENVOLUPAR:

  • Realització de les tasques associades a la presentació de pressupostos.
  • Gestió i realització de la comptabilitat de l’entitat.
  • Seguiment dels ingressos i les despeses.
  • Presentació i gestió de la documentació als interlocutors econòmics.
  • Presentació, seguiment i justificació de subvencions.
  • Presentació de licitacions i contractes menors.
  • Gestió de la documentació laboral.
  • Gestió de tresoreria, balanços i estat de comptes, suport a la presa de decisions.
  • Suport en temes organitzatius i logístics de la cooperativa.

REQUISITS/PERFIL:

  • Formació professional en administració i gestió d’empreses (o experiència prèvia en altres llocs de feina amb característiques similars).
  • Experiència prèvia en la justificació de subvencions.
  • Experiència prèvia en aspectes jurídics, laborals i econòmics en empreses, preferiblement en empreses de l’economia social.
  • Coneixement facturació electrònica.
  • Coneixement de programes de comptabilitat.
  • Domini alt en les eines ofimàtiques de Microsoft.
  • Nivell alt en Excel.
  • Nivell alt de català i castellà.

ES VALORARÀ

  • Experiència laboral prèvia en entitats de l’àmbit de l’Economia Social i feminista.
  • Tenir carnet de conduir.
  • Tenir el domicili habitual a Barcelona.
  • Coneixements del programa A3.
  • Experiència dins el moviment feminista o coneixements en feminismes.

QUÈ OFERIM?

  • Incorporació immediata.
  • Contracte laboral de 35 hores setmanals (negociables).
  • Lloc de treball presencial a Barcelona amb possibilitat d’un dia de teletreball.
  • Període de l’oferta: Continuada amb un període de 3 mesos de prova.

Les persones interessades podeu fer arribar el vostre CV juntament amb una carta de presentació a admin@curcuma.coop indicant a l’assumpte del correu: Oferta perfil administratiu 2023.

Les entrevistes es realitzaran el dimarts 28 de març a la tarda.

Termini màxim per enviar les convocatòries fins el 24 de març de 2023

Ves al contingut