Tècnic de comunicació entitat
Fundació d’Atenció a la Dependència SJD
Enviar CV a fad.info@sjd.es
Fins el 07/02/2023
SALARI: 24.400 euros bruts anuals, repartits en 14 pagues.
La Fundació d’Atenció a la Dependència SJD treballa per atendre a persones en situació de dependència/discapacitat. Volem incorporar un Tècnic/a de comunicació per a treballar a la ciutat de Barcelona.
OBJECTIUS PRINCIPALS:
- Creació i desenvolupament del Pla de Comunicació de la FAD-SJD.
- Donar visibilitat i coneixement de totes les activitats i projectes que desenvolupa l’Entitat.
- Augmentar la cartera de serveis.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS:
- Realització i execució del pla de comunicació de la Fundació.
- Creació de continguts: Disseny i contingut de documentació, presentacions eficaces, xarxes socials, butlletins interns, notes de premsa, actualització de la pàgina web de la FAD…
- Execució de l’estratègia de màrqueting digital i Community Manager.
- Organització d’actes.
- Comunicació interna.
REQUISITS:
- Aturat/da durant 12 mesos, dintre dels últims 18.
- Inscrit/a com a demandat d’ocupació en el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).
- Un any d’experiència desenvolupant les funcions descrites o lloc de treball similar.
FORMACIÓ:
- Grau Universitari Publicitat i Relacions públiques/ Màrqueting i Publicitat/Periodisme.
- Domini de les principals eines ofimàtiques, (Excel, Word, PowerPoint i Outlook) i en el maneig de Xarxes Socials, (Twitter i LinkedIn).
- Disposar de coneixements oral i escrit de llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística o el seu equivalent.
- Bona capacitat de redacció i domini del llenguatge.
CONDICIONS:
- Contracte d’un any a jornada completa.
- Enviar currículum a: fad.info@sjd.es