Tècnic/a suport Psicosocial Itinerant Projecte Jugar i Descobrir – Girona (Figueres, Blanes i Ripoll)
Respondre el formulari
Fins el 11/06/2024
SALARI: No especificat.
Ubicació Figueres (Espanya) / Vacants 1
Resum
T’agrada treballar amb infants i vols formar part d’un projecte que promou l’educació basada en el lleure amb una mirada social?
Estàs estudiant o realitzant un altre projecte i vols compaginar-ho amb una feina d’una tarda a la setmana?
Doncs vinga va, que això és una oportunitat!!
Aquest projecte et deixarà desenvolupar professionalment acompanyant a infants en el seu creixement, tant social com professional a través del lleure i l’acompanyament emocional.
Quina serà la teva missió?
- L’acompanyament educatiu, social i en el joc dels infants que venen als nostres serveis.
- Ajudar en l’assoliment dels objectius dels infants tant grupalment com individual.
- Orientar a les diferents famílies en els diferents aspectes crucials de la vida dels infants.
I les teves funcions seran:
- Donar suport als monitors/es dels diferents equipaments (Figueres, Blanes i Ripoll) en tasques com:
- Elaboració de l’informe mensual.
- Redacció i elaboració de les programacions mensuals.
- Vetllar i supervisar per l’aplicació les mesures proposades des de la Coordinació o la DGACC. (protocols, plans d’emergència, etc.)
- Contacte i relació amb les famílies que participen del programa.
- Vetllar per la programació i desenvolupament de les activitats.
Que t’oferim:
- Contracte Fix discontinu.
- Temporalitat: Es treballa de setembre a juny.
- Jornada 5 hores setmanals.
- Horari: flexible: una tarda a la setmana, cada setmana es visitarà un dels 3 equipaments.
Requisits
- Grau universitària de l’àmbit educatiu i/o social o CFGS Educació Infantil o de la branca de serveis a la comunitat.
- Experiència dinamitzant activitats amb infants de 4 a 12 anys.
- Experiència amb intervenció amb infants, joves i famílies.
- Bon nivell de català i castellà.
- Certificat negatiu d’antecedents d’abusos sexuals.
- Carnet de conduir i vehicle propi.