Tècnic/a Suport Control Qualitat

INTRESS

Respondre el formulari

Fins el 30/06/2024


SALARI: 1.762,70€ bruts mensuals x 14 pagues = 24.677,80€ bruts anuals.

Intress cerca un/a Tècnic/a de Suport pel Departament de Qualitat, per  implementar el sistema de gestió de qualitat a la entitat i les zones o centres assignats. Seria per incorporar a la nostre Seu de Barcelona. 

La persona que necessitem és per facilitar i donar suport tècnic i/o tecnològic als diferents nivells directius, tècnics i operatius de l’entitat a través de les gestions administratives, burocràtiques i tècniques relacionades amb la implantació del Sistema de Gestió de Qualitat pel desenvolupament organitzatiu i la millora de la qualitat o excelència del sistema.

Què farás?

  • Assegurar la implantació i compliment del Sistema de Gestió de Qualitat (ISO, EFQM, EMAS).
  • Avaluar i analitzar la satisfacció dels usuaris, clients i personal.
  • Gestionar incidències, suggerències i felicitacions.
  • Optimitzar els processos operatius.
  • Elaboració i seguiment d’objectius i indicadors.
  • Realitzar auditories internes + informes
  • Elaborar els requisits de qualitat dels concursos.
  • Assegurar les accions de millora.

Què oferim?

  • Data d’incorporació: immediata.
  • Tipus de contracte: fix-indefinit.
  • Jornada: 38,5h setmanal.
  • Horari: de dilluns a divendres de 08.00-15.00h, exceptuant dos dies de 08.00-17.30h (a determinar amb l’equip del departament) i un dia de teletreball.

Formació acadèmica: 

  • Formació Professional com a Tècnic/a en Control de Qualitat.

Experiència professional mínima:

  • Experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars.

Coneixements necessaris:

  • Office avançat.
  • Nivell C de català.
  • Experiència amb ERP per gestionar l’activitat diària.
  • Anàlisi de riscos.
  • Definició d’estratègies.
  • Coneixements en Sistemes de Gestió.
  • Bon coneixement de la normativa.
  • Gestió de requeriments externs a la planificació de l’àrea de Qualitat.

Altres aspectes valorats:

  • Coneixements del tercer sector.
  • Experiència en l’àmbit social.
  • Flexibilitat horaria.
  • Treball en equip.
  • Persona organitzada, planificada, metòdica.
  • Visió global i estratègica.

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’III Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

Skip to content