Tècnic/a Laboralista

Intress

Respondre el formulari

Fins el 24/06/2024


SALARI: 1.762,70€ bruts mensuals x 14 pagues (24.677€ bruts anuals)

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Intress cerca un/a Tècnic/a Laboralista per formar part de l’equip del Departament de Relacions Laborals, a la nostra Seu de Barcelona.

La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de suport en l’àrea laboral, fent gestió dels serveis que gestionem (àmbit social) i de la pròpia entitat.

Què farás?

  • Donar suport a la persona responsable de Relacions Laborals en els següents processos:
  • Assessorament i resolució de dubtes sobre legislació laboral i convenis col·lectius d’aplicació.
  • Suport en el seguiment dels processos judicials , així com en Inspeccions de treball, o qualsevol altre requeriment judicial/administratiu, recopilant la documentació sol·licitada a través de la comunicació i contacte amb altres departaments.
  • Redacció de tota mena d’escrits jurídics-laborals com per exemple sancions, cartes d’acomiadaments, comunicacions de modificacions substancials de condicions de treball, cartes de concessió d’excedències, adaptacions i/o reduccions de jornada, etc.
  • Labors de suport a la responsable de Relacions Laborals en la relació amb els diversos Comitès d’Empresa. Tot això amb el propòsit de contribuir a mantenir una comunicació fluida i constant amb la representació legal dels treballadors, a fi de solucionar els assumptes mitjançant acords.

Què oferim?

  • Incorporació: immmediata, t’estem esperant!
  • Contracte: indefinit, és una posició estable.
  • Jornada: 38,5h setmanal.
  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00h – 15.00h i dues tardes des de les 08.00h fins 17.30h + 1 dia de teletreball.

Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.

Requisits

Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:

  • Graus relacionats amb Dret o Relacions Laborals.

Experiència professional necessària:

  • Experiència de 3 anys realitzant funcions i tasques similars.

Altres aspectes a valorar:

  • Capacitat analítica, proactivitat i organització.
  • Experiència en organització amb dispersió de centres de treball.
  • Actitud empàtica i respectuosa.
  • Capacitat de mantenir la cordialitat encara sota la pressió del treball.
  • Català nivell C2.
  • Valorem molt les ganes d’aprendre i generar un bon clima a Intress!

Aquesta oferta pot ser una bona oportunitat per formar part d’una gran entitat de l’àmbit social, molt conscienciada amb la realitat de la nostra societat.

Volem que t’hi quedis, perquè volem crèixer amb tu!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’III Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

Skip to content