Tècnic/a Intendent-Administratiu/iva

Accem

Enviar CV a catalunya@accem.es

Fins el 29/03/2024


SALARI: Segons conveni.

Funcions:

  • Gestió del manteniment i la logística dels dispositius d’Acollida.
  • Seguiment de reparacions i obres.
  • Control, supervisió, gestió administrativa i logística d’existències/estocs en emmagatzematge dels dispositius d’acolliment i oficina.
  • Coordinació amb proveïdors.
  • Elaboració d’informes i organització informàtica del manteniment i logística dels dispositius d’Acollida.
  • Control documental del sistema de gestió de qualitat i PRL.
  • Altres funcions i tasques de suport necessàries.

Perfil/Requisits

  • FP II o CFGS.
  • Experiència en llocs com a Intendent/da, logística Administratiu/va o similar.
  • Habilitats per a la gestió i la resolució de problemes i incidències.
  • Habilitats digitals, administratives i organitzatives.
  • Capacitat per treballar en equip.
  • Experiència prèvia de treball al Tercer Sector.
  • Es valorarà certificat de discapacitat igual o superior al 33%.

Oferim: Contracte indefinit. Jornada completa. Categoria professional : Grup professional.

Lloc de treball: Barcelona Provincia.

Skip to content