Tècnic/a gestió servei Assistència Personal
Enviar CV a recursoshumans@ecom.cat
Respondre el formulari
Fins el 21/06/2024
SALARI: 19.428,21€ bruts anuals x 14 pagues.
A ECOM treballem per assolir la plena inclusió de les persones amb discapacitat física i/o orgànica i millorar la seva qualitat de vida. Actualment volem incorporar una persona per al nostre equip de gestió tècnica del servei d’Assistència Personal.
Funcions i tasques a desenvolupar:
Donar suport en la gestió del servei d’Assistència Personal (AP) per a persones amb discapacitat física i/o orgànica:
- Atendre i resoldre incidències amb les persones usuàries i Assistents/es Personals.
- Comunicació i gestió amb Assistents/es Personals per incorporacions, baixes, etc.
- Gestió de la borsa de personal d’Assistència Personal i cobertura en casos urgents.
- Actualitzar i mantenir bases de dades i documentació relacionada
- Facilitar i fer seguiment de la informació laboral conjuntament amb l’equip d’ECOM.
Donar suport als diferents projectes de l’àrea:
- Facilitació de grups de suport entre iguals de persones usuàries.
- Atenció psicosocial.
- Planificació, organització i docència de formació adreçada a persones usuàries, AP, tècnics/iques així com la creació de documentació i material per a la formació.
- Fer difusió de la figura d’assistent personal i del model de gestió a través de la participació de jornades i/o sessions formatives adreçades a persones amb discapacitat, famílies i professionals.
- Assessorament en la confecció del Pla Personal de Vida Independent de les persones usuàries: anàlisi de la necessitat i concreció de demanda d’AP.
Requeriments:
- Grau en Psicologia, Treball Social, Educació Social, Psicopedagogia o CFGS en Integració social.
- Domini de Microsoft Office 365.
Competències:
- Compromís.
- Atenció Centrada en la Persona i filosofia de Vida Independent.
- Organització i planificació.
- Adaptació al canvi.
- Treball en equip.
Valorarem:
- Persona amb discapacitat.
- Experiència en la gestió de serveis a les persones.
Oferim:
- Incorporació immediata.
- Contracte indefinit a jornada completa de 35 h setmanals.
- Distribució horària dilluns a divendres tots els matins i dues tardes.
- Possibilitat de treballar a distància un dia de la setmana un cop passat el període d’integració.
Per aplicar a la posició:
Enviar CV a recursoshumans@ecom.cat especificant REF. 24_017 amb data límit divendres 21 de juny a les 15.00 h.