Tècnic/a de selecció de personal i inserció laboral

Fundació d’Atenció a la Dependència SJD

Enviar CV a fad.info@sjd.es

Fins el 07/02/2023


SALARI: 24.400 euros bruts anuals repartit en 14 pagues.

La Fundació d’Atenció a la Dependència SJD treballa per atendre a persones en situació de dependència. Volem incorporar un Tècnic/a de selecció, orientació i inserció laboral per a treballar a la ciutat de Barcelona.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS:

  • Redacció i publicació d’ofertes laborals en diferents mitjans de reclutament.
  • Avaluació i selecció de candidats/es.
  • Realització d’entrevistes laborals individuals i grupals.
  • Suport general a l’àrea de selecció i atenció al client.
  • Orientació i intermediació laboral i prospecció d’empreses.
  • Gestió de borses i dinamització d’espais de cerca de feina.
  • Realitzar itineraris d’inserció, accions individuals i grupals, orientades cap a la millora de l’empleabilitat.
  • Fer prospecció d’empreses pels itineraris d’inserció laboral.

REQUISITS:

  • Aturat/da durant 12 mesos, dintre dels últims 18.
  • Inscrit/a com a demandat d’ocupació en el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya).

IMPRESCINDIBLE:

  • Experiència laboral en selecció de personal.

FORMACIÓ:

  • Grau o FP professional en RRHH, RRLL, Psicologia, o altres formacions relacionades.
  • Domini de les principals eines ofimàtiques (Excel, Word y Outlook).
  • Disposar de les següents capacitats: treball en equip, proactivitat, empatia, assertivitat, constància, resolució, orientat/a a objectius.

JORNADA/HORARI:

  • Contracte de jornada completa inicial de 12 mesos, prorrogable.

 

Skip to content