Tècnic/a de seguiment de registre i explotació de dades – dispositiu emergència crisi de les Canàries. Lloret de mar
Accem
Enviar CV a rrhh.seleccion@accem.es
Fins el 03/11/2023
SALARI: Segons conveni.
Funcions a desenvolupar:
- Formació i acompanyament als equips tècnics en l’ús d’aplicacions informàtiques d’Accem i/o altres eines de registre.
- Seguiment del correcte registre de dades personals i d’activitat amb les persones ateses al centre.
- Gestió d’incidències en l’ús de les aplicacions, en coordinació amb l’equip d’acollida i sistemes d’avaluació a la seu social.
- Explotació, depuració i modelització de dades a Excel.
- Suport a l’elaboració de documents i informes estadístics.
- Report d’informació al Responsable de centre, a l’equip de Seu Social i/o altres organismes.
Lloc: Lloret de Mar.
Titulació: CFGS o FP II.
Requisits:
- Nivell avançat d’Excel.
- Habilitats per a l’ús d’aplicacions web de registre de dades.
- Habilitats en la gestió del temps i l’organització de tasques. Responsable pel compliment de terminis establerts.
- Capacitat resolutiva, iniciativa i habilitats per al treball en equip.
- Motivació per al treball a l’àmbit social.
- Valorable, experiència prèvia al tercer sector.
Oferim: Contracte eventual fins el 31/12/2023.
Categoria professional: Grup professional 2