Tècnic/a de redacció de Projectes Socials (Estable, amb treball remot i flexibilitat horària)
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 08/02/2024
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
T’agradaria que la teva feina tingués un impacte social? Si ets una persona proactiva, apassionada pels reptes i amb experiència en redacció de projectes, volem conèixer-te!
Què oferim?
- Incorporació Immediata: Busquem professionals compromesos i llestos per unir-se a la nostra empresa de manera ràpida i eficient.
- Tipus de Contracte: Oferim un contracte indefinit, proporcionant estabilitat i creixement professional a llarg termini.
- Jornada i Horari Flexible: Amb horaris d’entrada entre les 8 i les 10 de dilluns a dijous, i sortides entre les 17h i les 19h. Els divendres, la jornada és de 8h a 14:30h, amb la possibilitat de gaudir d’una segona tarda lliure més a la setmana.
- Treball Remot: Valorem l’equilibri entre la vida laboral i personal, oferint la possibilitat de treballar en remot.
Quines tasques desenvoluparàs?
A la nostra Oficina Tècnica redactem projectes d’àmbit social per presentar-los a concursos públics i privats, les teves principals responsabilitats seràn:
- Identificació i Anàlisi d’Oportunitats: Cercar licitacions potencialment interessants, analitzant de manera proactiva el mercat.
- Elaboració i Presentació de Projectes: Redactar, investigar, corregir i presentar projectes a licitacions públiques, assegurant la qualitat i competitivitat de les propostes.
- Elaboració de Projectes Marc: Desenvolupar projectes marc que reflecteixin la visió i proposta de l’entitat.
- Lideratge i Seguiment en Licitacions: Coordinar i seguir el procés de licitació, realitzant consultes al client per assegurar una comprensió clara de les seves necessitats.
- Proposta de Projectes Innovadors: Col·laborar amb els caps i directors proposant projectes innovadors i estratègies per al creixement.
- Sistematització de la Informació: Mantenir una base de dades organitzada utilitzant eines com Excel i CRM per gestionar la informació relacionada amb les licitacions.
Requisits
- Experiència en la redacció i de projectes socials i de lleure per a concursos públics.
- Estudis en Ciències Socials (Sociologia, Polítiques, Pedagogia, Educació Social…).
- Nivell de català i castellà nadiu.