Tècnic/a de Projectes i Recursos Humans
Enviar CV a rrhh@panteresgrogues.org
Fins el 03/03/2024
SALARI: De 27.000€ a 32.000€ bruts anuals.
Panteres Grogues és un Club Esportiu LGTBIQ+ & Friends de Barcelona, una associació sense ànim de lucre oberta a totes les persones que vulguin practicar activitats esportives, culturals i de benestar en un ambient lliure de discriminació.
Actualment, disposem de 27 seccions esportives, culturals i de benestar, amb més de 2.000 persones sòcies. La nostra missió és treballar per la igualtat i la diversitat d’orientació sexual i de gènere a través de la pràctica d’activitats, la sensibilització social, la col·laboració, el respecte, la diversitat, la igualtat i l’empoderament de les persones (pàgina web).
Coordinem i col·laborem en diversos projectes subvencionats per l’ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i la Unió Europea.
Estem buscant a una persona que s’encarregui de la gestió de projectes desenvolupats amb subvencions publiques i privades locals, nacionals i internacionals, amb experiència en el disseny i justificació de subvencions. Busquem a una persona que es responsabilitzi també de l’àmbit de relacions laborals i administració de personal, ajudant a la gestoria laboral contractada pel Club.
Funcions en gestió de projectes:
- Gestió de les subvencions i convenis amb l’Administració Pública i organitzacions privades, amb dependència directa de la Presidència i Vicepresidència del CE Panteres Grogues.
- Identificació, formulació, presentació, control i seguiment de projectes i activitats que necessiten subvenció externa.
- Coordinació, comunicació, justificació i rendició de comptes amb les entitats finançadores. Seguiment de les tasques administratives requerides per les entitats finançadores: presentacions, acceptacions, reformulacions, modificacions, informes, justificacions, requeriments i autoritzacions, en cadascun del casos que sigui necessari.
- Gestió de les comunicacions amb les entitats finançadores.
- Organització d’activitats, actes i jornades vinculades als projectes.
- Redacció de documents i sistematització de coneixement.
- Identificació d’oportunitats de finançament públic i privat i col·laboracions.
Funcions en RRHH:
- Control de l’acompliment de la normativa laboral vigent.
- Gestió de contractes, manteniment de la base de dades de la plantilla, coordinació i revisió de nòmines.
- Atenció als empleats.
- Suport en la realització de procediments i documents legals i la interlocució amb la Presidència i la Junta Directiva del club.
- Publicació d’anuncis de feina, cribratge curricular, suport per a la realització d’entrevistes, gestió d’incorporacions i pla d’acollida.
- Coordinació, participació i gestió dels espais de participació interna.
- Suport administratiu als departaments, personal i vocalies del club.
Requisits:
- Estudis universitaris en l’àmbit de les ciències socials i/o humanes o estudis afins.
- Experiència mínima de dos anys en gestió de projectes i subvencions públiques.
- Experiència prèvia en relacions laborals i administració de personal en entorn d’assessoria o en departament de recursos humans. Es valoraran coneixements generalistes en diferents àmbits.
- Coneixement de la normativa de subvencions a nivell estatal, autonòmic i europeu.
- Domini d’Office, en particular de programes de càlcul (Excel).
- Coneixement d’eines de treball col·laboratives i plataformes virtuals.
- Idiomes: Domini de castellà, català i anglès, parlat i escrit.
Es valoraran positivament:
- Formació específica sobre identitat de gènere, orientació sexual, drets LGTBIQ+, perspectiva de gènere i/o feminisme.
- Coneixement i/o experiència en projectes socials i educatius.
- Coneixement d’altres llengües.
Característiques del lloc de treball:
- Contracte indefinit de jornada completa.
- Treball presencial flexible, amb possibilitat de teletreballar.
- Incorporació immediata.
- Entorn dinàmic, amb un equip compromès i amb possibilitats de desenvolupament professional.