Tècnic/a de Projectes i Recursos Humans

CLUB ESPORTIU PANTERES GROGUES

Fins el 03/03/2024


SALARI: De 27.000€ a 32.000€ bruts anuals.

Panteres Grogues és un Club Esportiu LGTBIQ+ & Friends de Barcelona, una associació sense ànim de lucre oberta a totes les persones que vulguin practicar activitats esportives, culturals i de benestar en un ambient lliure de discriminació.  

Actualment, disposem de 27 seccions esportives, culturals i de benestar, amb més de 2.000 persones sòcies. La nostra missió és treballar per la igualtat i la diversitat d’orientació sexual i de gènere a través de la pràctica d’activitats, la sensibilització social, la col·laboració, el respecte, la diversitat, la igualtat i l’empoderament de les persones (pàgina web). 

Coordinem i col·laborem en diversos projectes subvencionats per l’ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i la Unió Europea. 

Estem buscant a una persona que s’encarregui de la gestió de projectes desenvolupats amb subvencions publiques i privades locals, nacionals i internacionals, amb experiència en el disseny i justificació de subvencions. Busquem a una persona que es responsabilitzi també de l’àmbit de relacions laborals i administració de personal, ajudant a la gestoria laboral contractada pel Club. 

Funcions en gestió de projectes: 

  • Gestió de les subvencions i convenis amb l’Administració Pública i organitzacions privades, amb dependència directa de la Presidència i Vicepresidència del CE Panteres Grogues.  
  • Identificació, formulació, presentació, control i seguiment de projectes i activitats que necessiten subvenció externa. 
  • Coordinació, comunicació, justificació i rendició de comptes amb les entitats finançadores. Seguiment de les tasques administratives requerides per les entitats finançadores: presentacions, acceptacions, reformulacions, modificacions, informes, justificacions, requeriments i autoritzacions, en cadascun del casos que sigui necessari. 
  • Gestió de les comunicacions amb les entitats finançadores. 
  • Organització d’activitats, actes i jornades vinculades als projectes. 
  • Redacció de documents i sistematització de coneixement. 
  • Identificació d’oportunitats de finançament públic i privat i col·laboracions. 

Funcions en RRHH: 

  • Control de l’acompliment de la normativa laboral vigent. 
  • Gestió de contractes, manteniment de la base de dades de la plantilla, coordinació i revisió de nòmines. 
  • Atenció als empleats. 
  • Suport en la realització de procediments i documents legals i la interlocució amb la Presidència i la Junta Directiva del club. 
  • Publicació d’anuncis de feina, cribratge curricular, suport per a la realització d’entrevistes, gestió d’incorporacions i pla d’acollida. 
  • Coordinació, participació i gestió dels espais de participació interna. 
  • Suport administratiu als departaments, personal i vocalies del club.  

Requisits: 

  • Estudis universitaris en l’àmbit de les ciències socials i/o humanes o estudis afins. 
  • Experiència mínima de dos anys en gestió de projectes i subvencions públiques. 
  • Experiència prèvia en relacions laborals i administració de personal en entorn d’assessoria o en departament de recursos humans. Es valoraran coneixements generalistes en diferents àmbits. 
  • Coneixement de la normativa de subvencions a nivell estatal, autonòmic i europeu. 
  • Domini d’Office, en particular de programes de càlcul (Excel). 
  • Coneixement d’eines de treball col·laboratives i plataformes virtuals. 
  • Idiomes: Domini de castellà, català i anglès, parlat i escrit.  

Es valoraran positivament: 

  • Formació específica sobre identitat de gènere, orientació sexual, drets LGTBIQ+, perspectiva de gènere i/o feminisme. 
  • Coneixement i/o experiència en projectes socials i educatius. 
  • Coneixement d’altres llengües. 

Característiques del lloc de treball: 

  • Contracte indefinit de jornada completa. 
  • Treball presencial flexible, amb possibilitat de teletreballar. 
  • Incorporació immediata. 
  • Entorn dinàmic, amb un equip compromès i amb possibilitats de desenvolupament professional. 
Skip to content