Tècnic/a de marketing
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 27/12/2023
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a tècnic/a de marketing per a cobrir una vacant al departament de Comunicació i Màrqueting.
La persona haurà d’analitzar les necessitats de l’entitat, en concret la àrea de Formació, l’entorn, competència, mercat i tendències, per tal d’elaborar propostes de màrqueting, que vetllin per assolir els objectius definits.
Entre altres funcions es responsabilitzarà de:
- Conèixer en profunditat el client i els productes i serveis de l’àrea de formació, per poder fer les propostes de millora i d’innovació necessàries.
- Elaborar els Plans de Màrqueting anuals de l’àrea de formació, establint els indicadors de mesura del ROI.
- Desenvolupar l’estratègia, pla de mitjans on i off line, concepte creatiu, supervisió del disseny, implementació i seguiment de cada campanya.
- Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, emailings, posts a mitjans online…).
- Elaborar briefing i fer seguiment de l’agència de mitjans, especialment a nivell d’optimització de campanyes online.
- Distribuir i supervisar tasques entre els membres de l’equip intern.
- Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.
- Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.
Què oferim?
- Lloc de feina: Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona.
- Incorporació: Gener.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Jornada: Completa, 37,5h/setmanals.
- Horari: Flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliures.
- Possibilitat treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesos.
Requisits
- Formació: Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital o social media màrqueting.
- Experiència prèvia mínima de 5 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
- Experiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i captació i vendes online).
- Habituat/da a implementar estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials)
- Analítica, seguiment de campanyes i funnels, elaboració de documents periòdics de KPIs.
- Molt valorable l’experiència en el sector Formació.
- Nivell de català i castellà bilingüe. Nivell mitjà-alt d’anglès.