Tècnic/a de marketing

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 27/12/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

La Fundació Pere Tarrés cerca un/a tècnic/a de marketing per a cobrir una vacant al departament de Comunicació i Màrqueting.

La persona haurà d’analitzar les necessitats de l’entitat, en concret la àrea de Formació, l’entorn, competència, mercat i tendències, per tal d’elaborar propostes de màrqueting, que vetllin per assolir els objectius definits.

Entre altres funcions es responsabilitzarà de:

  • Conèixer en profunditat el client i els productes i serveis de l’àrea de formació, per poder fer les propostes de millora i d’innovació necessàries.
  • Elaborar els Plans de Màrqueting anuals de l’àrea de formació, establint els indicadors de mesura del ROI.
  • Desenvolupar l’estratègia, pla de mitjans on i off line, concepte creatiu, supervisió del disseny, implementació i seguiment de cada campanya.
  • Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, emailings, posts a mitjans online…).
  • Elaborar briefing i fer seguiment de l’agència de mitjans, especialment a nivell d’optimització de campanyes online.
  • Distribuir i supervisar tasques entre els membres de l’equip intern.
  • Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.
  • Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.

Què oferim?

  • Lloc de feina: Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona.
  • Incorporació: Gener.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Jornada: Completa, 37,5h/setmanals.
  • Horari: Flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliures.
  • Possibilitat treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesos.

Requisits

  • Formació: Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital o social media màrqueting.
  • Experiència prèvia mínima de 5 anys en l’àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
  • Experiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i captació i vendes online).
  • Habituat/da a implementar estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials)
  • Analítica, seguiment de campanyes i funnels, elaboració de documents periòdics de KPIs.
  • Molt valorable l’experiència en el sector Formació.
  • Nivell de català i castellà bilingüe. Nivell mitjà-alt d’anglès.

 

Ves al contingut