Tècnic/a de gestió i selecció de personal

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 25/10/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

  • T’apassiona el món dels recursos humans?
  • Tens experiència gestionant personal?
  • Estas acostumat/ada a treballar amb grans volums?

Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a tècnic/a de selecció per desenvolupar tasques de gestió i contractació de personal de l’àmbit social, cobertura de suplències de serveis vinculats a la infància, joventut, gent gran i programes de convivència i seguiment del personal de pràctiques a Barcelona.

Que faras?

  • Reclutament i selecció de personal de l’àmbit social (talleristes, monitors/es, integradors/es, educadors/es…)
  • Gestió de les substitucions de les activitats i serveis del departament.
  • Gestió del personal de pràctiques del serveis i contacte amb equips humans.
  • Desenvolupament d’entrevistes.
  • Gestió de la contractació del personal, control de contractes i dades personals.
  • Gestió de la borsa de treball.
  • Resolució de les incidències.

Què oferim?

  • Jornada completa 37.5 hores setmanals.
  • Flexibilitat horària per l’entrada i sortida.
  • Possibilitat de disposar de dues tardes a la setmana lliures.
  • Possibilitat de realitzar treball remot a partir dels 3 mesos.
  • Centre de treball: Barcelona.
  • Contractació Indefinida.
  • Incorporació Inmediata.

Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.

Requisits

  • Imprescindible experiència mínima de dos anys realitzant processos de selecció i /o gestió de borses de treball.
  • Imprescindible experiència gestionant equips/persones.
  • Valorable formació en Recursos Humans.
  • Disponibilitat d’incorporació immediata.
  • Alt domini del paquet Office.
Ves al contingut