Tècnic/a de gestió econòmica
Fundació Ferrer i Guàrdia
Respondre el formulari
Fins el 18/09/2023
SALARI: 24.000 € bruts anuals.
La Fundació Ferrer i Guàrdia ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a de gestió amb l’objectiu de reforçar l’àrea de gestió i administració de l’entitat.
El termini per a presentar candidatura finalitza el dia 18 de setembre de 2023.
Funcions
- Gestió comptable financera i analítica.
- Gestió de pagaments i de tresoreria.
- Seguiment d’oportunitats de finançament.
- Sol·licitud, seguiment i justificació de subvencions.
- Preparació d’ofertes de licitacions.
- Gestió d’auditories econòmiques externes.
- Suport a la gerència i a altres tasques de l’Àrea de gestió i administració.
Perfil i competències
- Formació universitària de grau o formació professional de grau superior en l’àmbit d’administració i finances.
- Formació i experiència en comptabilitat financera i analítica.
- Domini de les llengües catalana i castellana, tant escrit com oral.
- Coneixements avançats d’ofimàtica i d’entorns de treball telemàtics.
- Experiència en l’ús de programari de comptabilitat.
- Experiència en llocs de treball similars.
- Capacitat organitzativa i resolutiva.
Es valorarà
- Experiència en la gestió i administració d’entitats sense ànim de lucre.
- Formació complementària relacionada amb les funcions del lloc de treball.
- Experiència en l’ús de sistemes de gestió ERP i CRM.
- Coneixement i experiència en l’àmbit associatiu.
Què oferim?
- Contracte indefinit.
- Jornada completa de 37,5 hores setmanals.
- Lloc de treball a Barcelona, amb possibilitat de teletreball fins a 3 dies setmanals.
- Flexibilitat horària.
- Incorporació durant el mes d’octubre.
- Equip de treball jove i ambient agradable.
- Formació contínua.