Tècnic/a de gestió econòmica

Fundació Ferrer i Guàrdia

Respondre el formulari

Fins el 18/09/2023


SALARI: 24.000 € bruts anuals.

La Fundació Ferrer i Guàrdia  ha obert un termini per a la presentació de currículums amb l’objectiu de cobrir una plaça de tècnic/a de gestió amb l’objectiu de reforçar l’àrea de gestió i administració de l’entitat.

El termini per a presentar candidatura finalitza el dia 18 de setembre de 2023.

Funcions

  • Gestió comptable financera i analítica.
  • Gestió de pagaments i de tresoreria.
  • Seguiment d’oportunitats de finançament.
  • Sol·licitud, seguiment i justificació de subvencions.
  • Preparació d’ofertes de licitacions.
  • Gestió d’auditories econòmiques externes.
  • Suport a la gerència i a altres tasques de l’Àrea de gestió i administració.

Perfil i competències

  • Formació universitària de grau o formació professional de grau superior en l’àmbit d’administració i finances.
  • Formació i experiència en comptabilitat financera i analítica.
  • Domini de les llengües catalana i castellana, tant escrit com oral.
  • Coneixements avançats d’ofimàtica i d’entorns de treball telemàtics.
  • Experiència en l’ús de programari de comptabilitat.
  • Experiència en llocs de treball similars.
  • Capacitat organitzativa i resolutiva.

Es valorarà

  • Experiència en la gestió i administració d’entitats sense ànim de lucre.
  • Formació complementària relacionada amb les funcions del lloc de treball.
  • Experiència en l’ús de sistemes de gestió ERP i CRM.
  • Coneixement i experiència en l’àmbit associatiu.

Què oferim?

  • Contracte indefinit.
  • Jornada completa de 37,5 hores setmanals.
  • Lloc de treball a Barcelona, amb possibilitat de teletreball fins a 3 dies setmanals.
  • Flexibilitat horària.
  • Incorporació durant el mes d’octubre.
  • Equip de treball jove i ambient agradable.
  • Formació contínua.
Ves al contingut