Suport administratiu àrea Vida Independent i RH

Fundació Privada ECOM

Fins el 08/01/2023


SALARI: 1.137,48€ bruts mensuals (per 14 pagues).

Oferta Ref. 192/22

Denominació del lloc de treball: Suport administratiu àrea Vida Independent i RH.

Entitat que convoca: Fundació Privada ECOM

Funcions i tasques a desenvolupar:

La persona seleccionada s’encarregarà de la gestió administrativa i documental de l’àrea d’Autonomia Personal i Vida Independent i l’àrea de Gestió de Persones. Les seves funcions principals seran:

  • Creació i actualització dels expedients laborals d’ECOM, tant físics com digitals.
  • Impressió i preparació de la documentació laboral derivada de contractacions, variacions, desvinculacions, etc.
  • Seguiment i registre de l’estat de la documentació laboral i control dels documents pendents amb la gestoria externa.
  • Atenció als equips d’atenció directa per a la signatura de la documentació/Incidències.
  • Donar suport en la gestió de la borsa d’assistents/es personals (recepció de CV, arxiu i classificació, registre de dades…).
  • Seguiment del circuit de facturació de, enviament a persones usuàries, recepció de les factures signades i enviament a Departament Administració/Recursos Humans.
  • Donar suport en la preparació i enviament d’EPIS.
  • Donar suport en l’elaboració de registres i informes necessitats per l’àrea.

Requeriments:

  • CFGM Administració o formació similar.
  • Domini del paquet informàtic Office 365.
  • Domini de català i castellà parlat i escrit.
  • Coneixement sobre associacionisme i tercer sector.

Experiència:

  • Mínim un any d’experiència com a administratiu/va en lloc de treball similar.

Competències:

  • Treball en equip.
  • Habilitats comunicatives i interpersonals.
  • Capacitat d’organització, gestió i planificació.
  • Compromís.
  • Atenció centrada en la persona i tenir un concepte sobre la discapacitat adequat al model de vida independent.
  • Adaptació al canvi.
  • Empatia.

Valorarem:

  • Persona amb discapacitat.
  • Experiència en atenció directa a persones.
  • Experiència en entitats del tercer sector.

Oferim:

  • Incorporació gener 2023.
  • Jornada laboral a temps complet (35 hores setmanals) distribuïda de dilluns a divendres (matins i dues tardes).
  • Contracte indefinit amb categoria d’oficial administratiu/va de 1ª.
  • Lloc de treball: seu d’ECOM Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. Barcelona).

La data límit de lliurament de currículums és el proper 8 de gener de 2022.

Forma de lliurament (especificant REF.192/22):

Adreça electrònica: recursoshumans@ecom.cat

Skip to content