Persona tècnica de comunicació i màrqueting (5 mesos, mitja jornada)
Enviar CV a helena@filalagulla.org
Fins el 30/11/2023
SALARI: Remuneració com a freelance: 1.067 €+IVA / mes (20 h setmanals). Remuneració assalariada: 1.067 € / mes bruts (20 h setmanals)
Fil a l’agulla és una empresa cooperativa sense ànim de lucre especialitzada en facilitació de grups i en la promoció de lideratges més conscients.
Treballem per promoure el procés de transició que el món necessita fer cap al bé comú, tot incidint en el sector públic, privat i de l’economia social.
Busquem una persona amb experiència en comunicació estratègica i màrqueting online per cobrir una plaça temporal (5 mesos, mitja jornada de 20 h/setmanals)
Funcions
- Disseny, execució i seguiment del pla de comunicació i màrqueting de la Cooperativa.
- Gestió de les xarxes socials corporatives.
- Disseny i maquetació de cartells i altres publicacions en format digital.
- Manteniment i millora de la pàgina web.
- Redacció i edició dels newsletter i altres campanyes d’email màrqueting. Mailchimp.
- Relació amb periodistes, revistes, diaris i altres líders d’opinió.
- Suport en l’organització d’esdeveniments relacionats amb les activitats de la cooperativa.
Perfil
CFGM, CFGS o títol universitari en el camp del periodisme, la comunicació audiovisual o la publicitat o experiència demostrable de dos anys o més en el camp de les xarxes socials i la comunicació.
- Coneixements i habilitats en disseny gràfic i web i edició de vídeos i imatges.
- Coneixements i experiència en redacció de notícies, articles de bloc, continguts per xarxes socials.
- Coneixements en gestió de xarxes socials
- Coneixements d’ús i gestió de Mailchimp.
- Coneixements d’ús de les eines de Google Drive.
- Coneixements de màrqueting digital.
- Nivell alt de català i castellà.
- Capacitat resolutiva, gestió del temps, treball en equip, autonomia i adaptabilitat.
Es valorarà
- Experiència associativa i/o cooperativa, personal o professional.
- Tenir coneixements en facilitació de grups, gestió de conflictes, perspectiva interseccional.
- Coneixements d’anglès.
- Capacitat organitzativa, proactiva i de planificació.
- Habilitats per treballar en equip.
- Perspectiva de gènere.
Característiques
- Contractació de 20 hores setmanals. Horari preferiblement matins.
- Període de contractació: 5 mesos
- Contractació preferiblement com a freelance.
- Semipresencialitat (c. de Sants, 10. Barcelona)
- Incorporació immediata.
Informació requerida: Currículum vitae i carta de motivació.
Les candidatures seleccionades seran convidades a una entrevista
Referència de la plaça: Tècnic/a de comunicació i màrqueting