Persona encarregada acompanyament a la promoció de cooperatives habitatge

LA DINAMO FUNDACIÓ

Fins el 02/03/2024


SALARI: 23.961€ bruts x 12 pagues (Jornada 35 hores setmanals).

La Dinamo Fundació busquem nova persona encarregada de l’acompanyament a la promoció de cooperatives d’habitatge

La Dinamo és una fundació que té per objectiu contribuir a l’impuls de l’habitatge cooperatiu en cessió d’ús arreu      de Catalunya i ens trobem a la recerca d’una nova persona que s’incorpori a l’equip d’acompanyament de projectes.

El model d’habitatge cooperatiu en cessió d’ús es basa en l’organització cooperativa i sense ànim de lucre per a proveir d’habitatge digne a un preu assequible a les persones sòcies que la conformen. Aquest model concep l’habitatge com a bé d’ús i no d’inversió i aposta per la seva desmercantilització en tant que dret fonamental. És un model col·lectiu impulsat per les futures persones usuàries que permet desenvolupar projectes de convivència socials, participatius i solidaris, a diferencia dels models convencionals (lloguer i compra). El rol de l’equip d’acompanyaments de La Dinamo es el de dona suport a les usuàries i coordinar els diferents equips tècnics que intervenen en la promoció d’un projecte d’habitatge cooperatiu.

Per més informació sobre el model visita la nostra web.

En cas de tenir interès en el lloc  de treball, envia un CV personal abans del 2  de març al següent correu: info@ladinamofundacio.org

Condicions de la contractació

  • Conveni: Acció i Intervenció Social amb una categoria Professional Tècnic de grup 1
  • Jornada: Jornada de 35 hores setmanals, necessària flexibilitat horària i disponibilitat per fer algunes sessions en cap de setmana.
  • Termini: incorporació  a partir del dia 1 maig de 2024. Contracte indefinit amb període de prova de 6 mesos.

Funcions principals: Volem incorporar una persona que pugui liderar i coordinar projectes d’habitatge cooperatiu, amb experiència i habilitats en lideratge de grups i d’equips, així com en dinamització, cohesió i governança.

Funcions detallades

1/ Coordinació i seguiment del procés cooperatiu

  • Planificació i suport als debats a encarar per la cooperativa.
  • Relació amb el grup i els equips tècnics.
  • Coordinació entre els diversos agents.
  • Calendaritzar i fer seguiment de les trobades necessàries.

2/ Suport a l’accés al sòl i al finançament

  • Coordinació d’estudis de viabilitat amb relació amb els equips tècnics.
  • Suport a la cooperativa en la negociació i accés al sòl i al finançament.
  • Suport a la recerca i tramitació d’ajuts i subvencions.

3/ Coordinació i seguiment del procés d’edificació

  • Seguiment pel compliment de les tasques i terminis en tot el procés.
  • Seguiment dels pagaments.
  • Gestions i tràmits.

Requisits

  • Persona amb iniciativa, capacitat de treball en equip i motivació pel projecte.
  • Necessària experiència en la gestió de grups i gestió de conflictes.
  • Experiència prèvia en acompanyament a grups en àrees com: processos de presa de decisions, cohesió i construcció de grup, i processos participatius.
  • Experiència i/o formació associada a la gestió d’equips de treball, de base empresarial o associativa.
  • Molt valorable: coneixements genèrics de l’àmbit arquitectònic, jurídics i econòmic i formació universitària.
  • Idiomes: català i castellà.
  • Programari: eines bàsiques d’ofimàtica.
  • Es requereix carnet de conduir B. Es valorarà disposar de vehicle.

 Es valorarà:

  • Incorporar coneixements de l’ESS i de l’àmbit del dret a l’habitatge.
  • Ser una persona d’origen divers.
  • Participació en moviments socials.
  • Coneixements econòmics i de finances.
Skip to content