Mentoring manager
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 16/04/2024
SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’Empresa
- Nom: Autoocupació
- Sector: Consultoria i formació
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
Plaça vacant: Mentoring manager.
Descripció:
- Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena.
- El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la Fndació, volem incorporar una persona com a mentoring manager.
- El servei de Mentoring és un programa de voluntariat en que professionals amb experiència ajuden a persones emprenedores, treballadores autònomes i responsables de microempreses que ja han posat en marxa una empresa i necessiten
acompanyament per a donar continuïtat als seus negocis i per a consolidar-los. Les persones mentores son persones empresàries, professionals i directives, que assumeixen el compromís de compartir el seu temps i la seva experiència, sense esperar res a canvi. El programa és obert a tots els col·lectius i sectors. - El mentoring manager és la persona que s’encarrega de fer possible la posada en marxa de les relacions de mentoring entre les persones voluntàries i les emprenedores, i vetlla pel bon funcionament cada procés, fent-ne un seguiment i avaluant-ne els resultats.
Funcions:
- Realització d’entrevistes de selecció de possibles persones mentores i empreses beneficiàries.
- Realització de sessions informatives i accions formatives de mentoring.
- Elecció de les parelles mentor/a-emprenedor/a.
- Gestió de les reunions de presentació de les persones mentores i emprenedores.
- Seguiment i avaluació de les relacions de mentoring.
- Suport en la comunicació i difusió del programa.
- Gestió dels programes informàtics del servei de mentoring.
- Gestió del contacte amb les entitats col·laboradores del programa.
- Participació en l’organització i realització d’esdeveniments (networkings i fires).
C. Requisits de la persona candidata
Formació: Grau en Administració d’Empreses, Economia, Psicologia o similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament, consultoria i formació, especialment en les següents àrees: emprenedoria, gestió de recursos humans, coaching, PNL, mentoring.
Competències:
Competències transversals:
- Parlar en públic i habilitats comunicatives.
- Habilitats comercials i orientació al client.
- Coaching (orientació).
- Gestió emocional.
- Habilitats didàctiques.
- Flexibilitat i adaptació al canvi.
- Responsabilitat i empatia.
- Treball en equip, cooperació i autonomia.
- Planificació i organització.
Competències lingüístiques:
- Català i castellà (Nivell C1).
- Anglès nivell B.2.1 (First). Desitjable.
Competències digitals:
- Coneixements avançats en paquet Office.
- Coneixements en Salesforce. Desitjable.
- Coneixements i maneig de les xarxes socials. Desitjable.
Observacions: Busquem una persona professional i amb interès pel món de l’emprenedoria, la formació i les relacions interpersonals. La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta compromès amb la generació d’impacte
social, fomentant l’ocupabilitat a través de l’autoocupació i de l’economia social.
Incorporació: Immediata.
Localització centre de treball: Barcelona.
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org