Gestió administrativa i atenció dins entitat LGTBIQA+

CASAL LAMBDA

Enviar CV a tresorer@lambda.cat

Fins el 10/12/2023


SALARI: 11.000€ anuals x 12 pagues. Segons conveni d’oficines i despatxos.

Perfil persona

Tècnica i requisits:

1) Dona.
2) + de 45 anys.
3) Estabilitat de domicili.
4) Disponibilitat en horari de tardes.
5) Coneixements bàsics de l’àmbit lgtbi i no tenir actituds d’exclusió vers a persones lgtbi.
6) Coneixements de gestió de subvencions amb les diferents administracions públiques (sol·licitud, justificacions, projectes, etc.).
7) Coneixements de programari específic de gestió de base de persones associades.
8) Dominar paquet office.
9) Dominar funcions google; drive, calendar, etc…
10) Domini del català (C2) i castellà; escrit i oral
11) Conèixer funcionament Zoom i mailchimp.
12) Conèixer funcionament web i xarxes.
13) Coneixements i domini d’arxius administratius.

Tasques a realitzar:

1) Atenció i recepció d’usuaris, persones associades i simpas.
2) Atenció telefònica i presencial.
3) Gestió de e-mails.
4) Gestió d’actes, documentació administrativa i subvencions.
5) Gestió d’activitats, grups i agendes.
6) Organització d’arxius i documents administratius.
7) Treball amb equips i grups de l’entitat.

Oferim:

1) Formació en l’atenció personal general i acolliment de persones lgtbi.
2) Estabilitat laboral i continuïtat.
3) Mitja jornada laboral amb possibilitat d’ampliació als espais de l’entitat; Comte Borrell. i Blasco de Garay.
4) Incorporació al desembre 2023.

Contacte i CV:

1) Podeu enviar CV a: tresorer@lambda.cat

Skip to content