Director/a operatiu/va d’alberg a la Fundació catalana de l’esplai
Fundació Catalana de l'Esplai
Enviar CV a seleccio@fundesplai.org
Respondre el formulari
Fins el 30/11/2023
SALARI: 39.000 € bruts anuals.
Des de la Fundació Catalana de l’Esplai, estem cercant un/a Director/a d’operacions de l’Alberg amb l’objectiu principal gestionar eficientment l’alberg, liderar l’equip i promoure la satisfacció dels clients, així com mantenir les instal·lacions, assegurar la seguretat i fomentar pràctiques sostenibles, contribuint a la missió de la Fundació.
Responsabilitats i funcions principals:
- Gestió integral de l’alberg, assegurant-ne el funcionament eficient i la satisfacció dels hostes.
- Supervisió de l’equip de treball, incloent la formació i la motivació del personal.
- Desenvolupament i implementació d’estratègies comercials per a l’augment de les reserves i les vendes.
- Coordinació de les operacions diàries, incloent recepció, neteja, manteniment i serveis d’hostaleria.
- Manteniment de relacions positives amb els hostes i resolució d’incidències.
- Planificació d’activitats i esdeveniments per millorar l’experiència dels hostes.
- Assegurar el compliment de les normatives i els estàndards de qualitat i seguretat.
- Gestió administrativa i financera de l’alberg, incloent la facturació i el control de costos.
- Gestió integral de l’alberg, assegurant-ne el funcionament eficient i la satisfacció dels hostes.
- Supervisió de l’equip de treball, incloent la formació i la motivació del personal.
- Desenvolupament i implementació d’estratègies comercials per a l’augment de les reserves i les vendes.
- Coordinació de les operacions diàries, incloent recepció, neteja, manteniment i serveis d’hostaleria.
- Manteniment de relacions positives amb els hostes i resolució d’incidències.
- Planificació d’activitats i esdeveniments per millorar l’experiència dels hostes.
- Assegurar el compliment de les normatives i els estàndards de qualitat i seguretat.
- Gestió administrativa i financera de l’alberg, incloent la facturació i el control de costos.
Requisits:
- Graduat/da en Turisme.
- Mínim 3 anys d’experiència prèvia en la gestió d’albergs, hotels o establiments similars.
- Coneixement i experiència en tasques comercials i de màrqueting.
- Molt valorable coneixement i experiència a l’àmbit social.
- Habilitats de lideratge i gestió d’equips.
- Capacitat per treballar en un entorn dinàmic.
- Excel·lents habilitats de comunicació en català, castellà i anglès. Es valorarà altres idiomes.
- Orientació al client i habilitats per a la resolució de problemes.
Condicions laborals:
- Localització: El Prat de Llobregat.
- Jornada i horari: 37,5/setmana, amb flexibilitat horària per treballar caps de setmana i festius.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Categoria: Cap de departament.
- Data incorporació: immediata.