Coordinador/a de projecte inserció laboral
Enviar CV a fad.info@sjd.es
Fins el 26/09/2023
SALARI: 14 pagues. Salari no especificat.
La Fundació d’Atenció a la Dependència SJD treballa per atendre a casa seva persones en situació de dependència/discapacitat. A partir d’aquesta necessitat desenvolupa un programa de formació i inserció laboral de persones en risc d’exclusió social per dotar de competències potencials cuidadors professionals d’atenció a persones en situació de dependència.
La Fundació ha de desenvolupar un programa formatiu i alhora un acompanyament i seguiment del procés d’inserció laboral. Busquem una persona que coordini aquest projecte, faci un seguiment adequat i asseguri la consecució dels resultats esperats tant de les persones formades-inserides, com dels col·laboradors docents i/o d’altres persones que hi intervinguin.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS:
- Coordinació d’un projecte de formació i acompanyament a la inserció laboral d’un grup de persones, relacionant-se amb el teixit social d’un territori.
- Coordinació amb les altres àrees de la Fundació tant a escala assistencial com organitzatiu.
- Relacionar-se amb interlocutors promotors amb què s’acordi la prestació dels serveis.
- Supervisió i avaluació del projecte.
REQUISITS:
- Grau, diplomatura o llicenciatura en l’àmbit social i/o sanitari.
- Àmplia experiència demostrable en gestió de projectes socials.
- Capacitat de lideratge i iniciativa.
- Bones capacitats comunicatives i d’interrelació.
- Predisposició al treball en equip i col·laboratiu.
S’OFEREIX:
- Jornada completa.
- Contracte temporal de 21 mesos de durada.
- Incorporació immediata.
- Lloc de treball: Carrer Puiggarí, 5-7, 3a planta – Barcelona (Seu de la Fundació).
- Tipus de lloc: Jornada completa de 37 hores setmanals.
- Horari: De dilluns a divendres.
- Experiència: Gestió de projectes: 2 anys (Obligatori)
- Ubicació del treball: Ocupació presencial.