Coordinació tècnica de l’entitat
Societat Catalana d'Educació Ambiental
Enviar CV a scea@scea.cat
Fins el 10/04/2024
SALARI: 1.244,28€ bruts mensuals x 12 pagues.
Els objectius del lloc de treball són:
- Gestió directiva i societària de l’entitat.
- Coordinació de l’equip de treball i dels projectes i accions.
- Representació institucional i lideratge.
FUNCIONS I TASQUES A DESENVOLUPAR
- Interlocució directa i suport a la Junta.
- Gestió i coordinació societària.
- Interlocució i representativitat institucional amb terceres entitats i administracions.
- Gestió i coordinació de l’equip de treball: disseny de tasques, coordinació i seguiment.
- Seguiment i supervisió de la gestió administrativa i comptable, del pressupost anual i de la tresoreria de l’entitat.
- Donar suport a l’equip de gestió de projectes en la redacció de projectes, les sol·licituds de subvencions, la justificació tècnica i econòmica, etc.
- Recerca d’oportunitats per a nous projectes i accions en el marc dels plans de treball de la SCEA.
- Mobilització de recursos i establiment de col·laboracions i relacions amb entitats afins a la SCEA.
REQUISITS INDISPENSABLES i PERFIL COMPETENCIAL
- Mínim 5 anys d’experiència en el sector de l’educació ambiental a Catalunya.
- Ampli coneixement del sector de l’EA, tant des d’una perspectiva dels actors/agents/entitats/xarxes/projectes existents com des d’una visió històrica.
- Dots comunicatives.
- Experiència en la interlocució amb l’administració
- Responsabilitat, autonomia i capacitat de treball en equip
- Capacitat de lideratge i coordinació d’equip de treball i reunions de treball.
- Capacitat d’anàlisi, planificació, visió estratègica, presa de decisions i de resolució.
- Capacitat i competències per al disseny, posada en marxa i impuls de projectes i accions.
- Disponibilitat per a viatjar i assistir a reunions, jornades, seminaris, etc.
ES VALORARÀ
- Ser sòcia/soci de la SCEA.
- Referències de feines anteriors.