Coordinació àrea de gestió i desenvolupament institucional
Enviar CV a ccar@ccar-cear.org
Fins el 30/12/2022
SALARI: 32.008,58 € bruts a l'any.
Descripció de l’entitat
La Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat té com a objectius la defensa del dret d’asil i els drets de les persones refugiades i immigrants, alhora que treballem per afavorir els processos d’inclusió social de les persones refugiades i immigrants a Catalunya. Des de la Comissió qüestionem la pretesa voluntarietat de les migracions i volem obrir un debat sobre les formes de persecució i vulneracions de drets humans que necessiten d’algun tipus de protecció.
Objectiu del lloc de treball
Sota la direcció de l’entitat haurà de coordinar els processos vinculats a la gestió econòmica, administrativa i gestió de persones (GEAP) de l’entitat, així com els processos vinculats al desenvolupament i enfortiment institucional (DEI).
Funcions
- Coordinar i supervisar els processos de gestió de persones: contractacions, definició de llocs de feina i acompliment de tasques, prevenció de riscos laborals, necessitats formatives, compliment del conveni, entre d’altres; vetllar per la vinculació del personal amb el compliment dels objectius de protecció d’asil i refugi que impulsa l’entitat.
- Seguir i controlar l’àrea de de gestió econòmica i financera de l’entitat, essent responsable últim/a de la preparació i execució del pressupost de l’entitat i del correcte i puntual compliment de les seves obligacions comptables i financeres.
- Dirigir, definir i impulsar la posada en marxa dels diferents procediments, processos i estratègies de l’entitat, garantint una adequada gestió de competències i una sistematització del coneixement intern.
- Coordinar el seguiment i el control de convenis, subvencions i contractes de l’entitat així com assegurar el correcte desenvolupament dels projectes gestionats per l’entitat així com els seu correcte encaix amb les activitats i els processos al si de la mateixa.
- Coordinar i supervisar la realització dels processos relatius a la logística de les oficines i infraestructures de la CCAR a fi de garantir la correcta i eficient prestació del servei.
- Participar en la definició i implementació d’una estratègia de diversificació dels fons de l’organització, especialment en el creixement de la seva base social i fons privats a través del màrqueting social.
- Desenvolupar, motivar i gestionar els equips de treball sota la seva responsabilitat.
Requisits
- Titulació Universitària, valorant postgrau en gestió d’organització i/o qualitat i/o gestió d’entitats.
- Experiència en llocs de responsabilitat en organitzacions similars. Experiència en seguiment i justificació de projectes a finançadors.
- Ofimàtica a nivell avançat; especialment maneig de fulls de càlcul.
- Domini de català i castellà.
Competències professionals
- Capacitat de gestió d’equips i de persones.
- Visió estratègica i capacitat analítica.
- Capacitat de comunicació i de presa de decisions.
- Capacitat de treball sota pressió i orientació a resultats.
- Coneixement del funcionament del tercer sector, es valorarà particularment el coneixement i experiència en l’àmbit de la protecció internacional i dels drets humans.
- Capacitat de treball autònom i de priorització de tasques.
- Disposició per al treball en equip en ambients interculturals.
- Compromís amb els objectius de CCAR, amb la seva missió, visió i valors.
Es valorarà
- Formació en l’àrea de la immigració i l’asil.
- Flexibilitat horària.
- Anglès fluid tant parlat com escrit.
Condicions
- Jornada completa. Contracte fixe.
- Remuneració segons les taules salarials de l’entitat 32.008,58 € bruts a l’any.
- Lloc de treball a Barcelona amb disponibilitat per moure’s per tot el territori català, especialment on tenim serveis i oficines.
Informació requerida
- Enviar el currículum vitae amb carta de motivació a ccar@ccar-cear.org amb la referència: COORDINACIÓ GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT INSTITUCIONAL
- El termini de presentació de candidatures finalitza el 30/12/2022.