Coordinació de comunicació

Associació Dret a Morir Dignament Catalunya

Enviar CV a info@dmd.cat

Fins el 30/06/2023


SALARI: Adient a les responsabilitats de la posició.

Funcions:

  • Desenvolupar i implementar el Pla de Comunicació de DMD Catalunya.
  • Redactar els continguts pels diferents canals de comunicació.
  • Actualitzar i gestionar la plana web de l’entitat.
  • Seguiment de les mètriques de Google Trends i Google Analytics.
  • Millorar la visibilitat pública de l’entitat i de les seves activitats.
  • Monitorització i seguiment dels perfils de Xarxes Socials.
  • Ideació, planificació i execució de campanyes i actes interns propis.
  • Disseny de materials de comunicació externa i interna

Requisits:

  • Experiència mínima de 3 anys en tasques similars.
  • Coneixement demostrable de WordPress.
  • Coneixement d’eines d’enviament massius de correus.
  • Coneixement d’eines de disseny gràfic pels continguts i campanyes.
  • Bon nivell oral i escrit del català.

Perfil competencial:

  • Persones organitzades, bona capacitat de redacció i de síntesi. Autonomia, iniciativa, responsabilitat i creativitat. Flexible per a recolzar altres àrees de l’associació en moments puntuals.

Es valorarà:

  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats relacionals.
  • Tracte amb persones voluntàries.
  • Experiència de gestió dels mitjans de comunicació.
  • Coneixement o experiència en l’àmbit social i/o associatiu.

S’ofereix:

  • Contracte indefinit de 20 hores setmanals en horari de tarda.
  • El lloc de treball serà a Barcelona, a l’oficina de l’entitat, amb possibilitat de teletreballar parcialment
  • Incorporació immediata.
Ves al contingut