Consergeria a la Llar Mambré
Fundació Mambré
Enviar CV a rbernal@fundaciomambre.org
Fins el 09/01/2023
SALARI:
La Fundació Mambré necessita incorporar una persona per cobrir una baixa de consergeria a la Llar Mambré, allotjament residencial amb suport educatiu per a persones en vulnerabilitat social.
Funcions:
- Controlar les claus de la Llar Mambré.
- Revisar i reposar els materials de la Llar
- Vigilar l’estat de la Llar Mambré i el funcionament de les seves instal·lacions i comunicar qualsevol anomalia.
- Atendre les peticions de les persones residents i comunicar-les a la coordinació.
- Atenció telefònica
- Acompanyar de forma empàtica i conciliadora a la bona convivència a la Llar.
- Garantir l’encesa i tancament dels llums i altres instal·lacions al seu càrrec que no disposin de mecanismes automàtics que les regulin.
- Subministrar, d’acord amb les instruccions de la coordinació, el material necessaris per el funcionament de les instal·lacions.
- Avisar de possibles incidències i urgències a la coordinació o al servei d’emergències 112.
- Realitzar les tasques de manteniment que no requereixin de serveis tècnics especialitzats dins de treballs d’electricitat, lampisteria, pintura, climatització, fusteria, treballs d’obra, manyeria:
− Canviar bombetes i distints components dels fluorescents.
− Reparar endolls, interruptors i connexions.
− Ajustar aixetes i desguassos.
− Penjar quadres i taulers.
− Pintar petites brutícies en mobles, portes i parets.
− Canviar vàlvules i boies de sanitaris.
− Desembossar les cisternes dels WC.
− Col·locar rajoles que hagin caigut.
− Reparar, ajustar i greixar panys, frontisses, baldons, passadors i elements similars.
− Substituir vidres trencats. - Acompanyar i assistir a industrials externs que hagin de realitzar actuacions al recurs.
- Atendre les urgències que puguin sorgir en el manteniment de les instal·lacions.
- Fer el manteniment preventiu d’instal·lacions al seu càrrec.
- Fer tasques de jardineria i neteja del pati.
- Controlar, conservar i netejar el material al seu càrrec.
- Excepcionalment, gestionar les entrades i sortides programades de nous residents quan no hi hagi el coordinador.
- Realitzar algunes tasques de suport a la gestió administrativa de l’entitat que se li encomanin.
- Altres tasques que se li encomanin
REQUISITS
- Experiència mínima d’1 any en lloc de treball equivalent.
- Formació: graduat escolar com a mínim. Es valorarà formació específica en aspectes relacionats amb el lloc de treball o certificat de professionalitat
- Es valorarà experiència al tercer sector social i sensibilitat en habitatge social
- Es valorarà domini de programari d’ofimàtica bàsica
- Català (nivell C mínim) i castellà.
- Certificat de delictes de naturalesa sexual
CONDICIONS
- Contracte per suplència d’una baixa.
- Lloc de treball: Barcelona, districte
- Jornada: 20 hores setmanals. Horari: de dimecres a dissabte de 16 a 21h
- Salari segons conveni d’acció social i segons vàlua.