Gestor/a de projectes i gestions per l’entitat ALIA

Alia, associació de dones per la recerca i acció (Donestech)

Fins el 03/02/2024


SALARI: Segons conveni d’acció social.

Rol. Com experta en gestió de l’entitat les teves responsabilitats abastarien:

  • Gestió de tràmits per a contractació de serveis amb l’administració pública i entitats privades.
  • Gestió administrativa de la facturació i altres aspectes econòmics de l’entitat.
  • Suport al disseny de projectes, el·laboració de pressupostos i altres associats.
  • Justificació de subvencions.
  • Suport administratiu als projectes i serveis de l’entitat.
  • Treballar en equip i seguir les comunicacions internes decidides conjuntament per l’equip.
  • Coordinar-se amb les referents dels serveis i projectes de l’entitat.

Coneixements i competències associades al perfil:

  • Capacitat de treballar en equip.
  • Experiència en el tercer sector.
  • Perspectiva de gènere i feminista.

Condicions:

  • Jornada de 12h setmanals (amb contracte o com a professional autònoma a pactar)
  • Incorporació immediata.

Enviar sol·licituts a aliainvestigaccio@gmail.com fins a 02/02/24. Gràcies!

Ves al contingut