Gestor/a de projectes i gestions per l’entitat ALIA
Alia, associació de dones per la recerca i acció (Donestech)
Enviar CV a aliainvestigaccio@gmail.com
Fins el 03/02/2024
SALARI: Segons conveni d’acció social.
Rol. Com experta en gestió de l’entitat les teves responsabilitats abastarien:
- Gestió de tràmits per a contractació de serveis amb l’administració pública i entitats privades.
- Gestió administrativa de la facturació i altres aspectes econòmics de l’entitat.
- Suport al disseny de projectes, el·laboració de pressupostos i altres associats.
- Justificació de subvencions.
- Suport administratiu als projectes i serveis de l’entitat.
- Treballar en equip i seguir les comunicacions internes decidides conjuntament per l’equip.
- Coordinar-se amb les referents dels serveis i projectes de l’entitat.
Coneixements i competències associades al perfil:
- Capacitat de treballar en equip.
- Experiència en el tercer sector.
- Perspectiva de gènere i feminista.
Condicions:
- Jornada de 12h setmanals (amb contracte o com a professional autònoma a pactar)
- Incorporació immediata.
Enviar sol·licituts a aliainvestigaccio@gmail.com fins a 02/02/24. Gràcies!